Geschreven door : Girl89

Veel lees plezier....

Bella POV
Ik heb tot tien uur naar Aurora gezocht, Charlie was ook het bos in gegaan opzoek naar Aurora helaas hadden we haar niet gevonden, maar ik werd al snel gebeld door dokter Cullen, meteen belde ik Charlie op dat Aurora bij de Cullens was, dat ze door hen gevonden was. Charlie reed meteen met mij daar heen. Ik had Charlie verteld wat der gebeurt was hij was wel boos maar niet boos om ons straf te geven, hij kon het wel begrijpen aangezien wij deels van elkaar verschilde en dat we beide moesten wennen aan de nieuwe situatie. Charlie en ik klopte netjes bij de Cullens aan en liet ons Aurora zien, ze lach op de bank te slapen, ze hadden haar in het bos gevonden toen ze een wandeling maakte. Ze hing halverwege in de boom, en ze hadden haar maar meegenomen. Toen ze zagen dat het Aurora Swan was belde ze meteen naar ons huis, en de rest weten jullie natuurlijk al. Het is allemaal mijn schuld geweest dus Charlie liet mij achter bij de Cullens en ging terug naar zijn werk om het papierwerk in orde te maken. Om het maar wat makkelijker uit te leggen moest ik mijn excuus maken bij Aurora en haar de waarheid vertellen van Charlie. Waarom ik me zelf dacht niet te kunnen wezen, waarom ik haar zo behandelde en dat het niet mijn intentie was geweest om haar zo van streek te maken. Dat ik dacht dat ze het wat beter zou opvatten, als ze der anders over na ging denken. Langzaam werd ze wakker ik zat achter de bank al de hele nacht, ik wilde niet in een bed slapen, wat de Cullens me hadden aangeboden, ik wilde wakker blijven tot dat Aurora wakker was en ik mijn excuus kon maken. Haar uitleggen wat ik gedaan had en waar ik spijt van had. Dokter Cullen controleerde Aurora nog even toen ze wakker werd en meteen kleurde ze een beetje rood aan. Ze zag er wat verlegen uit, zo voelde ik mij ook, maar nu moest ik mijn daad nog verrichten om het haar te vertellen, de moed verzamelen om het in het bij zijn van de Cullens toe te geven en op te biechten dit was dan wel de meest erge straf die Charlie mij kon aan doen. Dan vond ik huisarest nog niet eens zo'n groot probleem. Maar helaas was dit Charlie zijn aanpak voor mij en zou hij dat ook zo gedaan hebben bij Aurora als die bij mij zou gebeurt wezen.

Reageer (1)

  • Tyche_

    SNEL VERDER!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen