Foto bij Hoofdstuk Acht

Hoi ik ben het weer Serena xD mijn echte naam is Luna en nee mijn achternaam is niet LOVEGOOD

Serena Bella Malfoy

Ik Stond samen met mijn ouders en draco mijn broertje op het perron waar alle eerstejaars en 2de 3de 4de enzevoorts moesten verzamelen.
Ik gaf mijn ouders en broertje nog een laatste knuffel en kus(Draco veegde met zijn mauw gelijk over zijn wang) Ik hoorde de machinist(zo noem je iemand toch die de trein bestuurt) hard fluiten en dus liep ik met mijn Trolley en mijn liefe Uil Ik noemde haar 'Selena'. Toen ik uiteindelijk een coupé vond kwam er een meisje met een bos haar bij de Coupé deur staan en toen vroeg ze 'Mag ik hier zitten' Ik knikte en zodra ik haar zag wist ik het al ze was een Muggle.
Maar toch weer niet anders was ze hier niet. Ik zeg graag geen Mudblood. Dat is zó irritant. Toen zei ze 'Hoi Ik ben Hermione Granger en ik ben 11 jaar jij ook'
Ik knikte en toen zei ik 'Hoi ik ben Serena Bella Malfoy en ben ook 11 jaar' Ze bloosde even vast omdat alle eestejaars hier 11 waren en toen barste we opeens in lachen uit zonder reden. Toen kwamen er 2 Jongens binnen en ze zeiden toen 'Hoi Mogen we hier zitten' Ik en hermione knikte allebei en ze gingen vredig zitten(kan je vredig zitten ik dacht alleen slapen) Toen zei het Rood harige jongen 'Hoi ik ben Ron Weasly' Dus een weasly had ik kunnen weten door het roodde haar toen zei er een jongen 'Hoi ik ben Harry Potter' Ik glimlachte en zei 'Woow jij bent dus echt populair in deze geschiedenis.' Toen stelde hermione zich voor en ik mezelf ook en Ron zei toen ' in the name of merlins beard ben je een malfoy en je doet aardig volgens mij ben je een beetje ziek'Ik lachtte en mijn lach schalmde door de hele ruimte toen zei ik 'Nee ik ben niet zo als draco' Toen zeiden Hermione en harry tegelijkertijd 'Wie is dat?'Ik antwoorde 'Mijn Broertje'

Reageer (1)

  • Sonyara

    Super hoofdstukje:D snel verder:D:D:D
    Hoop dat je ook snel me Harry Potter die ik samen met DPotter schrijf gaat lezen:D:D

    xXx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen