Foto bij OO1'

Not that good but I hope You'll enjoy it (flower)

één jaar voor alle chaos..



Arabella Darcy Cooper
Het was een warme zomerdag in Londen en je kon dat ook duidelijk zien door de drukte in de stad.. Moe slenterde ik richting de dichts bijzijnde Starbucks om wat te drinken en om een kijkje te nemen in het boekje.. Terwijl het liedje ' Sober van Pink' door mij oordopjes kwam liep ik rustig de overvolle Starbucks in en zocht een plekje om te zitten. Na een tijdje zoeken vond ik een de hoek een tafeltje voor twee waar net een (denk ik) verliefd koppeltje weg ging. Zo snel ik kon liep ik richting het tafeltje en ging zitten. Ik deed mijn muziek uit en haalde het oude boekje uit mijn tas en bestuurde de voorkant goed. Er stonden verschillende dingen op geschreven maar ik had meer belangstelling voor de inhoud. Ik wou net de bladzijde omslaan en beginnen te lezen tot er een meisje vroeg wat ik wou bestellen. Geërgerd keek ik omhoog en bestelde ik een aardbeien smoothie en een bosbessen muffin.. 'Was dat alles?,' vroeg het meisje beleeft, ik knikte glimlachend en wachtte tot het meisje weer weg liep. Ik legde het boekje weer voor me en begon te lezen..

' Lieve Arabella,
Wanneer je dit leest zal je denk ik gegroeid zijn tot een prachtige dame vol moed en zelfvertrouwen..
Het spijt me zo dat ik nooit de moeite heb genomen om je op te zoeken of te bellen , maar ik kon niks anders.
Ik denk dat nu je dit leest je wel weet hoe het allemaal zit en wie ik ben, zo niet leg ik het je uit..
Ik ben Darcy Mia Smith en nou ja laten we er niet omheen draaien.. Ik ben je biologische moeder..
Toen je net geboren was stond ik voor een moeilijke beslissing, je houden of laten adopteren..
Begrijp me niet verkeerd lieve Bella, ik was nog maar 17 en had helemaal geen ervaring met kinderen.
Ik zou je alleen moeten opvoeden op een slechte manier en dat was alles wat ik niet wou, je verdiende beter..
Daarom liet ik je adopteren door de familie Cooper die tot de dag van vandaag hopelijk goed voor je gezorgd heeft..
Het was één van de moeilijkste dingen die ik ooit in mijn leven heb moeten doen en die ik ooit heb gedaan,
Je was zo'n mooi klein meisje, zo kwetsbaar, zo lief..
Maar ik kon zelf niet voor je zorgen, niet in mijn toestand,
Je zal je nu wel afvragen wat ik daar mee bedoel maar dat kan ik je niet uitleggen, niet nu.. '

Ik stopte met lezen en keek uit het raam voor me. Ik wist al vanaf kleins af aan dat ik niet echt een kind was van de familie Cooper , maar ik had nooit verwacht dat ik geadopteerd was.. Ik had dit boekje gister in mijn brievenbus gevonden en wist niet wat ik er mee moest maar er stond duidelijk op dat ie voor mij bestemd was ..
Vanuit mijn ooghoeken zag ik het meisje weer aan komen lopen maar dit keer met mijn bestelling, gelukkig maar want ik had zin in iets. Maar nog voor het meisje de bestelling kon neer zetten botste er een jonge tegen haar aan en voor ik het wist was de hele tafel nat inclusief het boekje..
Shit shit shit kan het nog erger ?!

Reageer (1)

  • Carlileswreck

    omg.. you made me cry.. again :'(
    x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen