Oef, gelukkig niks ergs, zoals een afmelding, dat Sarah niet meer mee mag doen. Het is alleen verzet naar dinsdag, gewoon om 21:30, en... Wacht eens... Dinsdag? Vandaag is het dinsdag! 'Elle!,' schreeuwt Sarah. 'Het is verzet naar vandaag!' 'Ho, ho, ho. Wat?,' Elle loopt vanaf de achtertafel naar het bureautje waar Sarah achter zit. 'Verzet naar vandaag? En het is al... 19:56... Je hebt ongeveer nog maar 1 uur en 30 minuten!' gilde Elle. 'We moeten gaan oefenen!'
'Oke.' Sarah loopt haastig achter Elle aan, de trap op. Sarah pakt haar Gettoblaster en zet de muziek aan. Ze begint te zingen. Heel perfect en zuiver. Elle is er zeker van dat ze doorgaat naar de bootcamp. 'Eh, nou, dat weet ik nog niet zo zeker.' zegt Sarah. 'Nou, ik weet zeker dat jij door gaat, maar ik weet ook dat je gewoon super zenuwachtig bent.,' Elle kijkt serieus. 'En dat weet jij ook Saar, als je niet zenuwachtig was vond je jezelf prachtig klinken.' Elle boort haar ogen diep in die van Sarah. Ze kijken elkaar zo lang aan dat Sarah op een gegeven moment in lachen uitbarst en Elle zichzelf ook niet meer in kan houden. Het gelach van de meiden galmt door Sarah's kamer. 'Okay ff serieus nu, hoor!' zegt Elle, maar dat kan ze zelf niet eens. 'Neej, echt. We hebben nog maar... euh... 30 minuten, en dan moet je al bij de studio zijn. Come on, meid!' 'Woow, El, calm down, he.' 'Nope, ik ga nu vragen of ik een auto kan lenen en dan race ik zo snel mogelijk naar de studio, met jou.'


'Whaa! Saar! Je hebt nog 10 minuten en dan ben jij!' gilt Elle terwijl ze op een luxe bank in de waitroom zitten.
'Ja, ja. Ik weet het.' Sarah zit ongemakkelijk te wiebelen op het zachte stof van de bank. 'Maak me niet zo nerveus man!'
'Saar, ik ben hyper, en blij. Voor jou. Omdat jij de kans krijgt om mee te doen aan een van de grootste progamma's van Amerika.
Sarah antwoordde niet en zo streken er zeker 15 minuten voorbij, langer dan de afspraak zou zijn. 'Hadden we net zo goed later kunnen komen!' zegt Elle. Eindelijk! Een man steekt z'n hoofd om de deur en zegt: 'Sarah Fransaert, eh, jij bent nu.'
Ze staat op. Ze haalt diep adem en zegt: 'Ik ben er klaar voor.'

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen