Confession 15
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (5)
Dat gevoel en ik echt zoooooo erg... ik moet er ook nog mee stoeien om er een eind aan te vinden... maar komt goed, ik geloof in ons
1 decennium geledenAls je wilt, kan je je afreageren tegen mij? Ik kan er wel tegen
1 decennium geledenIk sluit me helemaal aan bij lillia66!
1 decennium geledenSchreeuw, gil, gooi met dingen, praat met mensen, huil! Alsjeblieft doe dat, maar zorg er voor dat je je niet bezeert! Misschien ga je je er wel beter door voelen, en zo niet, je hebt het in ieder geval geprobeerd. Maar ik weet bijna wel zeker dat je he opgelucht voelt nadat je hebt geschreeuwd, gehuild, gepraat. Wees niet bang om je gevoelens te tonen, niemand zal je beoordelen!
X
Ga gewoon eens tegen een random persoom schreeuwen misschien dat het helpt
1 decennium geledenWat goed dat je al je mesjes hebt gegespoeld.
1 decennium geledenIk zou zeggen, huil, gil, gooi met zoveel dingen als je wil, als je je daar beter door gaat voelen. Gooi je hele verhaal eruit bij iemand, zelfs al weer diegene alles al.
Hou vol.
In the end everything is gonna be okay. If it's not okay, it's not the end.