Adopted Silence 6°
https://skydrive.live.com/?cid=7c9f0df539ac4546&id=7C9F0DF539AC4546%21185&Bsrc=Photomail&Bpub=SDX.Photos&sff=1&authkey=!ANu5l_bUSe_8jLE
Moet ik doorgaan of soppen?
"Natho, Nate, kom eens even" zei Nova vanuit de deur een wenkte ons.
Ik keek even naar Nate die knikte en achter me aanliep, we liepen door de gang naar de woonkamer waar Nova voor de tafel stond.
"Kijk" zei hij enkel en hield een zwart shirt omhoog met de tekst 'Worldtour Adopted Silence' erop en aaronder een animatiefoto van ons.
"O mijn God, zie hoe cool" zei Nate en pakte het shirt van Nova weg.
"Ik dacht dat het een grapje was van die shirts" zei ik en pakte het shirt van Nate aan "Wanneer verkopen ze deze?" vroeg ik en keek naar Nova.
"Staat in de brief" zei hij en pakte een envelop van de tafel en gaf die aan mij.
Ik scheurde de envelop voorzichtig open en haalde er een brief uit, voordat ik begon te lezen schoot me iets te binnen "Verstop dat shirt voor Nash" zei ik en knikte naar het shirt dat Nova in zijn handen had.
"Yes, sir" zei hij speels en rende ermee weg.
Nate keek me aan en vervolgens naar de deur waar Nash doorheen liep.
"Hé, wat is er aan de hand?" vroeg hij en kwam bij ons staan. Ik draaide de brief van hem weg en stopte hem vervolgens terug in de envelop. Die komt leter wel.
"Nova, ben je klaar!?" riep ik naar Nova die niet veel later de woonkamer inhuppelde en zich bij ons voegde "Helemaal"
Ik knikte en liep terug naar de garage met de jongens achter me aan.
Ik ging weer zitten en staarde naar het liedje "Wie heeft dit liedje eigenlijk geschreven?" vroeg ik me hardop af, niet op antwoord wachtend.
Nash kwam tegenover me zitten en keek me aan "Ik weet een titel" zei hij en trok het blaadje onder mijn neus vandaan, ik keek naar hem en wachtte tot hij 'em ging zeggen, toen er na een tijdje nog niks gezegd besloot ik wat te zeggen; "En, wat is het dan?"
Nash keek naar me op "Misschien, How much I love Smile,Cry,Silence?"
Ik keek Nova en Nate aan om te zien of ze er iets tegen hadden, maar ze knikten allebij enthausiast van ja.
"Goed verzonnen" zei ik kortaf en keek wat rond "Zullen we eens proberen?" vroeg ik even later doelend op het liedje.
"Ja!, Nate heb jij notenblaadjes van het liedje?" vroeg Nova aan Nate.
"Ja, ,maar het is best wel moeilijk." antwoordde hij en gaf ons beide een blaadje.
Ik keek naar het blaadje en zag Nova vanuit mijn ooghoek al een moeilijk gezicht trekken.
"Wlke mafketel heeft dit nou weer verzonnen?" riep hij, gespeeld, boos uit en gooide het blaadje weg wat niet loonde, het kwam namelijk nog geen centimeter verder voor hem op tafel neer.
Ik lachtte en keek naar Nate "Hoe zit het met jou, moeilijk?" vroeg ik hem doelend op het notenblad wat voor hem lag.
"Nou, 't valt wel mee eigenlijk..." zei hij twijfelend en nam de noten nog eens door "We zullen goed moeten oefenen, maar ze verwachten nog niets van ons, dus zover ik weet hoeven we het nog niet te kunnen" vertelde hij en pakte een klapper uit zijn tas.
"Zullen we Feel This Mind nog eens doen?" vroeg Nova en keek ons hoopvol aan.
Nate haalde zijn schouders op "Waarom niet, die moeten we toch voor het concert"
"Inderdaad" stemde ik mee in, ook Nash knikte en liep naar de camara toe "Opnemen?" vroeg hij en keek ons aan.
"Ja, doe maar" zei Nate en lachtte kort.
Ik liep naar mijn gitaar toe, stemde hem in en sloot hem aan op mijn versterker. Ik keek naar Nate die achter zijn drumstel ging zitten, Nova die ook zijn gitaar stemde en Nash die achter de microfoon ging staan.
"Klaar?" vroeg Nate, we mompelden allemaal iets van 'ja' en 'tel maar'
"Goedzo" zei Nate "3...2...1"telde hij en we begonnen allemaal te spelen.
Toen we langs de intro begon Nash te zingen;
Hey yeah, hey yeah, uh uh uh uh!
In the beginning, when we first met
These tears I shed that never end
That was something I'd never regret
This fruitless love I just can't mend
'Cause when our lips touch, the moment says it all
I gotz ta keep it real, I gotz ta reprasent
But girl, you gotta make the call
You an angel, damn, from heaven you was sent
Refrein:
It's time, it's time, time to get freaky
You step to the rhythm but you ain't got the groove
C'mon, let's get down, we're gonna get sneaky
Just shake that thang 'round and let your ass move
Yeah, uh, uh, uh, you such a sweet thang
Jealous niggas and broke thugs, they all wanna lie
Girl, yeah, yeah, I like ya poontang
But motherfuckers don't understand if I die, die, die
Breakdown (fluisterend):
So honey don't hesitate
My body just can't wait
And it's over, it's past
I knew it wouldn't last
Refrein:
It's time, it's time, time to get freaky
You step to the rhythm but you ain't got the groove
C'mon, let's get down, we're gonna get sneaky
Just shake that thang 'round and let your ass move
It's time, it's time, time to get freaky
You step to the rhythm but you ain't got the groove
C'mon, let's get down, we're gonna get sneaky
Just shake that thang 'round and let your ass move
Songs fades out
It's time, it's time, time to get freaky
You step to the rhythm but you ain't got the groove...
Er zijn nog geen reacties.