Foto bij OO1 Winter wonderland

Mijn eerste hoofdstuk, hope you like it ?(:

'Verdomme altijd die stomme sneeuw toch !' zei ik . De laatste schooldag voor de kerstvakantie was eindelijk beëindigd en ik kon eindelijk naar huis. Maar toen ik buiten stapte zag ik dat er een hevige sneeuwbui was waardoor heel het verkeer in rep en roer stond en natuurlijk ging mijn bus weer te laat zijn. 'Dat ook nog, het is hier altijd wel iets in België', zei ik tegen mijn vriendin Zsa-zsa. 'Gelukkig heb ik altijd een paraplu bij', ik wurmde mijn paraplu uit mijn tas en deed hem open. Samen liepen we naar de bushalte.

Na 20 minuten te staan wachten kwam er een bus aan. 'Oh dat is de mijn!', zei mijn vriendin Zsa-zsa. 'Dag Jud, leuke vakantie hé!', ze gaf me een knuffel en stapte de bus in. Natuurlijk is het weer mijn bus dat het langste weg blijft dacht ik, typisch. Gelukkig kwam mijn bus er na 10 minuten al aan. Ik stapte de bus in en zocht me een plekje vanachter op de bus en zette me neer. Ik nam mijn oortjes en Iphone, op mijn scherm verscheen een foto van Zayn die speels zijn tong uitstak. Ik glimlache, ooit hoopt ik hem en de jongens te ontmoeten, ze betekenen zo veel voor me. Met dat gedacht en Stole My Heart in de achtergrond dommelde ik in slaap.

Door een grote bocht werd ik opeens wakker geschud. Ohnee nu dat ook nog dacht ik in mezelf, halte gemist. Dan maar blijven zitten tot de eindhalte en daar een bus terug naar huis nemen. Ik zag dat er ondertussen iemand naast me was komen zitten en ik keek even opzij. Ik schrok wat ik zag en ongelovig keek ik terug opzij. Ik zag een donkere lange kuif met bruine ogen naasten me zitten. Oh my god dit kan toch niet waar zijn ? dacht ik helemaal geschrokken en verbaast in mezelf.

Reageer (1)

  • JustShy

    Abo + :)
    Wil je snel verder gaan, ik ben namelijk benieuwd wat ze gaat doen XD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen