Foto bij 016 Firework

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (5)

  • VamPrincess

    meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer :9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~

    1 decennium geleden
  • Wobepa

    snel verder! xD

    1 decennium geleden
  • annae

    Aah wat zijn ze lief samen en vind t knap dat hij goed in maat gokken is (kan het bij mezelf amper) of heeft hij het mss van iemands gedachte?? En sorry dat andete minder reacties neerzetten wil er voortaan wel twee gaan neerzetten al vraag ik me af of dit uitmaakt. mensen zet aub een reactie neer iemand wordt daar heel blij ban en hoeveel moeite is het?!
    Ga please snel verder want ze zijn nog steeds lief en schattig en ben benieuwd of ze nog schsttiger worden en wanneer Embry de overige dingen verteld!

    1 decennium geleden
  • Efflorescence

    Wauw is Embry helderziend? Ik bedoel dat was wel een hele goede gok. Of hij stalkt Chloe, dat is natuurlijk ook nog een optie. Die sokken, trouwens. Echt een charmante keuze haha. Oh en ligt 't aan mij, of heeft Embry haar nu nog steeds niet verteld wat inprenting is? I mean, hij had het over Jake en Renesmee... Als ik Chloe was - die ik niet ben - obviously - zou ik toch wel achterdochtig gaan worden at this point. They kissed kkjdfksknsk. Wauw. Super schattig!
    Leuk om te horen dat mijn reacties zo lachwekkend zijn, dat doe ik niet expres, by the way :') Examen ging, hopelijk, wel goed denk ik. Ik kan dat nooit zo goed inschatten haha. Ik wou dat ik kon zeggen dat ik er al van af was. Maar ik moet nog even. Yup. However, dat is Barbara Palvin op die foto, right? She's so beautiful ugh. Not fair.
    Trouwens, niet minder gaan activeren joh. :') Can't wait to read more. x

    1 decennium geleden
  • xmoongirlx

    Neeeeeee meeer stukjes

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen