Foto bij 015 For the first time

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (6)

  • annae

    Aah wat is Embry een lieverd dat hij hasr spontaan opzoekt om haar te zien...
    Snel verder
    Telt t als ik nog meer reacties zet om sneller te gaan of telt dat niet iig heel snel verder en kan je een tip geven hoe lang t ongeveer gaat duren??

    1 decennium geleden
  • Wobepa

    snel verder!! :P

    1 decennium geleden
  • xmoongirlx

    zoenen zoenen maak me gèèèèèèk

    1 decennium geleden
  • Opia

    Snel Verder! :D

    1 decennium geleden
  • Efflorescence

    Aw wat schattig, alweer :') I can't help it, Embry is gewoon schattig. En Chloe mag zichzelf gelukkig prijzen.
    Ik vind dat inprenten sowieso leuk, want dan gaan ze allemaal erg schattig doen tegen elkaar en zo. You know.
    Oke, ik stop al. En ik kom er net achter dat ik wel 3 keer schattig heb gebruikt in deze reactie. Nouja. Sorry not sorry.
    Nu heb je me wel benieuwd gemaakt trouwens. Want ik wil heeeeel graag verder lezen, maar dat gaat nu dus nog niet. En jij bent best wel gemeen, want die zoenscene gaat super schattig worden, ik voel het. omg ik stop al. Ja dat zei ik net ook al. Ik geef de zenuwen maar de schuld, heb straks namelijk m'n eerste centrale examen. Ja ja. Oke, erg interessant. Back to the story. I still love it. En je moet snel weer een deel activeren, want afleiding kan ik wel gebruiken en zo :')

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen