SORRYSORRYSORRYSORRYSORRYYYYY
ik had ein-de-lijk
weer een beetje inspi..
zo, here we go..
verwacht niet teveel
xx

‘BLAIRE WILLOWS!!’ word er nu al voor de 6e keer geroepen.
‘ja,ja.. ik kom al!’ vandaag gingen we weer naar Hogwarts!
Niet dat ik er zo veel zin in had, het vroege opstaan,Snape, draco… allemaal dingen waar ik tegenop keek.
Maarja, er zijn ook veel leuken dingen.
Ik maak me klaar en ren de trap af. ‘zeg kan het wat zachter?’ zegt Sirius die de ochtend profeet leest. Ik haal onverschillig mijn schouders op en plof neer op een van de zetels.


-2 uur later-

Ik plof naast George in de Hogwarts express en leg mn hoofd tegen z’n schouder ‘zin in dit jaar?’ vraagt hij.
‘uhu. Ik ga me even omkleden, Tot zo!’ zeg ik terwijl ik opsta en de coupe uitloop.
Achter in de trein zijn nog weinig meiden zich aan het omkleden.
Als ik klaar ben loop ik vrolijk terug.
En dan, daar staat hij George..
Zoenend met een ander meisje.
Meteen ren ik de andere kant op ‘niet alweer’ jammer ik. Terwijl ik de tranen over mijn wangen voel stromen.
Ik ren richting Hermelien en de rest. ‘Hermeli -‘
‘sorry Blaire, we moeten even privé praten’
En Harry klapt de deur dicht.
‘Verdomme’ en ik ren maar gewoon ergens heen. Zelfs m’n beste vrienden laten me vallen.
Ik laat me midden op de grond vallen en blijf huilen. Het boeide me allemaal niks meer. Eerst Harry nu George.
Mn hoofd doet pijn van het huilen als twee armen me voorzichtig optillen.
Ik leg mijn hoofd in z’n nek en begin te snikken. Het boeide me niet wie het was.
‘het komt wel goed’ fluistert hij in m’n oor.
Tot mijn verbazing is het Draco.
Zelfs dat maakte me niks meer uit. ‘wat is er gebeurd’ vraagt hij als ik weer een beetje ben uitgehuild.
En nou ja, als niemand luistert behalve hij. Besluid ik alles te vertellen, van Harry, George en Hermelien.
En tot mijn verbazing luistert hij echt aandachtig.
Als ik over Harry en George begin lijkt hij boos te worden ‘hoe kunnen ze’ gromt hij.
Ik kijk verbaast naar hem maar hij ontwijkt mijn blik.
Dan stopt de trein.
‘is het goed dat ik met jullie mee loop naar Hogwarts, ik wil hun gezichten we eens zien’
Dat laatste zeg ik toch wel weer wat licht glimlachend. ‘is goed’ en hij lacht ook.
Als ik naast Draco over het pad loopt, kijken de Griffoendors me walgend aan, vooral George.
‘Moet je bedenken voordat je met een ander gaat lopen zoenen!’ schreeuw ik naar hem.
Meteen trekt hij wit weg.
Draco, was zo slecht nog niet.

Reageer (4)

  • Marly2801

    GEORGE HOE KUN JE BITCH!
    snel verder!(H)

    1 decennium geleden
  • xmoongirlx

    snel verder
    leuek naam trouwens:elflovex

    1 decennium geleden
  • Kauwgomjunky

    Nice snel verder XX

    1 decennium geleden
  • xEvax

    haha jaa idd Draco is geweldig :)
    heb je gemist :( goed dat je terug ben dus snel verder xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen