Foto bij 17- Phoebe Avery

Het is pauze. Ik loop naar het bankje en zet me neer. Het is mooi weer buiten, niet te warm maar warm genoeg voor zomerse kleren. Ik neem mijn gsm en glimlach spontaan als ik Niall op mijn scherm zie staan. Blijkbaar heeft hij me gesms't. Ik open het smsje en lees aandachtig wat het zegt.
Ik heb een liedje gevonden ;) Goed als ik het vanavond kom brengen?? De boys willen je ontmoeten :) Xx
Nu al?? Ik ben enorm benieuwd naar het liedje. Ik kan niet wachten om samen met Niall te zingen. Ik verwittig eerst mijn moeder met een sms'je dat Niall vanavond komt en dan wil ik Nialls sms beantwoorden, alleen heb ik daartoe niet de kans. 'Phoebe?' 'Megan, wat wil je nu weer?' 'Ik wou je gewoon feliciteren.' 'Feliciteren? 'k Ben niet jarig of zo.' 'Nee, maar je vader wel.' 'En wat heb ik daarmee te maken? Of nog beter, wat heb jij daarmee te maken?' 'Ik wou gewoon je vader feliciteren. Phoebe, ik weet dat ik je heb gekwetst...' 'Maar ik ben er overheen. Jammer dat ik niet lang bleef treuren, hé?' Ik negeer haar voor de rest en concentreer me op mijn gsm.
'k Ben benieuwd!! Tuurlijk moog je komen, ik kan niet wachten je te zien ;)
Ik druk op verzenden en als reactie, gaat de bel. Ik neem mijn tas en haast me richting Engels.

'Mam, ik ben thuis', roep ik als ik mijn tas in de hoek gooi. Zonder op een reactie te wachten loop ik naar de keuken. Op tafel ligt een briefje.

Phoebe,
ik kreeg een telefoontje en moest dringend naar je tante.
Paps is op een zakenmeeting naar het buitenland voor een paar daagjes,
dus ben je alleen thuis. In de frigo staat een ovenschotel, voor jou en,
als Niall blijf eten, is er genoeg. Veel plezier!
Kusjes mama

Ik loop terug naar de gang en neem mijn tas. Dan zet ik me aan de keukentafel en begin aan mijn huiswerk Wiskunde. Aangezien wiskunde mijn beste vak is en er maar 3 oefeningen zijn, ben ik in no time klaar.
Blijf je eten vanavond? Er is genoeg voor 2 en mijn ouders zijn er niet ;)
Al snel krijg ik een goedkeurend sms'je terug en dolgelukkig begin ik aan mijn Engels.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen