Ik blijf tegen het tuinhuis zitten. Ik heb op dit moment ook niet echt zin in die haatreacties van Mainiacs, dus waarom zou ik naar binnen gaan? Waarom word ik eigenlijk gehaat? Ik kan er toch ook niet aan doen dat ik op Daan verliefd ben? Daan vertelde dat we samen zijn via een twitcam. 'Oh god, niet zij' 'Daan jij verdiend beter' 'Zij moet dood' 'Waarom zij? Ze is lelijk.' Dat waren maar enkele reacties van Mainiacs die ik heb onthouden. Er waren natuurlijk ook wel positieve reacties, maar dat waren er niet veel. Nu krijg ik nog steeds haatreacties op twitter, maar het is geminderd en ik kan er ook beter mee om gaan dan toen. 'Olivia?' Ik hoor Daan de tuin in komen. 'Ja?' Daan komt naast me zitten. 'Ik moet je iets vertellen...' Ik zucht en kijk hem aan. Iets in me zegt dat dit niet goed komt. Dit voelt gewoon niet goed. 'Het is Nils...' Ik kijk hem verbaasd aan. 'Wat Nils?' vraag ik. Waar begint hij nu weer over? 'Hij is verliefd. Op jou.' Ik kijk stil voor me uit. Nils? Verliefd op mij? Dit kan niet waar zijn. Hij haat me. Toch? Of haat ik hem, maar niet andersom? Ik kom weer terug op aarde door Daan's stem. 'En...' gaat hij verder. 'Ik denk dat het beter is dat...' 'Zeg het nou gewoon Daan,' mompel ik stil. Daan knikt. 'Ik denk dat het beter is als we niet meer samen zijn. Als stel, snap je?'

Reageer (2)

  • WriteAStory

    Ik maak stories en post ze op mijn twitter ( @Mainaholic ) , maar ik zal ze ook hier posten! :) x

    1 decennium geleden
  • SlytherinQueen

    ik heb het pas nu ontdekt maar het is een super mooi verhaal!! x
    een vervolg? x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen