Daan knuffelt me nog net voor ik het podium weer af moet. De andere jongens laten hun meisje snel weer los, maar Daan houdt me stevig vast. 'Kom zo meteen backstage,' fluistert hij in mijn oor. 'Is goed.' Daan drukt een kusje op mijn neus en laat me dan los. De mainiacs hadden het gezien en sommigen beginnen te juichen maar sommigen kijken me kwaad aan. Ik loop het podium snel af en ga weer bij Emma en mijn andere vriendinnen staan.

'Hee,' mompelt Daan verlegen. Ik sla mijn armen rond hem en verberg mijn gezicht in zijn lekker ruikende trui. Ik kan zo nog eeuwen blijven staan. 'Waarom moest ik nu naar hier komen?' vraag ik als ik hem los laat. 'Oh zomaar, anders mis ik je.' Ik grinnik en kijk recht in zijn ogen. Hij is zo knap. Het lijkt alsof we uren naar elkaar kijken, tot de andere jongens de kleedkamer uit komen. 'Komen jullie nog binnen of blijven jullie daar uren zo staan?' lacht Rein. Daan mompelt wat binnensmonds en trekt me mee de kleedkamer in. 'De winnaars van de m&g's komen zo,' zegt Nils. Daan haalt zijn schouders op. 'Wacht, kom nog eens even mee,' zegt Daan tegen me. Ik knik en loop achter hem aan, naar de gang. Daan kijkt naar een muur waar enkel een lelijk schilderij aan hangt. De muren zijn donker en saai. Ik knijp in mijn hand en wacht. 'Ik uhm, ik weet het niet Olivia,' zegt Daan. Ik kijk hem niet begrijpend aan en probeer zijn ogen te zien maar hij blijft naar de muur staren. 'Wat weet je niet?' vraag ik. Geen antwoord. 'Daan, wat weet je niet?' herhaal ik. Er loopt een traan over zijn wang. 'Daan?' vraag ik zacht. Ik sla mijn armen rond hem maar hij duwt me weg en loopt de kleedkamer in. Verbaasd blijf ik achter. Alleen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen