Het is nu half 3 en ik heb met Daan afgesproken aan de ingang van de zaal. Ik scroll door mijn tweets op mijn iPod. De wind blaast spleetjes tussen mijn steile haar en mijn handen worden stilaan rood van de kou. Waar blijft Daan? Zou hij het vergeten zijn? Of meende hij het gewoon niet? Ik begin me best zorgen te maken nu. Ik draai mijn fiets op slot en zet die aan de kant. Dan ga ik aan de deur van de ingang staan. Alle mainiacs zijn al binnen want het optreden begint over een half uur. Opeens wordt alles zwart voor mijn ogen. Er gaat een grote rilling door mijn lijf. Ik word naar achteren getrokken tot ik iemand dicht tegen me aanvoel. Ik voel hoe iemand zachtjes adem in mijn nek blaast. Ik draai me om en neem de handen voor mijn ogen weg. Ik had wel een vermoeden dat het Daan zou zijn, maar toch schrik ik als ik hem voor me zie staan. Hij staat niet ver van me af. Ik kijk verlegen in zijn helderblauwe ogen en wacht tot hij iets zegt. 'Je ticket,' glimlacht hij. Hij neemt een papier uit zijn achterbroekzak en geeft het aan me. Ik glimlach naar hem. 'Dankje,' zeg ik terwijl ik voorzichtig een kusje op zijn wang probeer te drukken. Het lukt niet zo goed, want hij is groot en ik ben klein, dus ik moet op mijn tenen gaan staan waardoor ik bloos. 'Kom je mee?' vraagt Daan. Ik kijk hem vragend aan. 'Waarheen?' 'Backstage,' glimlacht hij terwijl hij mijn hand vastneemt en me meetrekt. Wat gebeurt er?

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen