'Lieve Olivia,' begint Daan zijn DM. Alleen die twee simpele woorden laten de vlinders in mijn buik al vrolijk rondfladderen. Ik staar met een grote glimlach op mijn gezicht naar het bericht en begin verder te lezen. 'kom je naar Utrecht morgen? Dat was toch dicht bij je, niet?<3' Er komt vanzelf wat lucht uit mijn mond. Het is inderdaad dicht bij me, maar ik was te laat voor tickets, het is uitverkocht. 'Nee spijtig genoeg niet, het is helemaal uitverkocht en heb geen ticket :( <3' stuur ik naar hem. Ik vind het echt heel erg, maar ik kan er niets meer aan doen. Binnen de minuut krijg ik een DM terug. 'Ik heb hier toevallig nog 1 ticket liggen... ;-) xxx' Ik schrik van zijn antwoord. 'Wat bedoel je daarmee?<3' 'Dat je het best mag hebben van me als je daar geraakt :-) xxx' Nu kan ik me niet meer inhouden. Ik slaak een klein gilletje en spring wat in het rond. 'ahhh Daan, meen je dat?!xxx' 'Jazeker!<3' 'Ahwww je bent de beste!!! Ik hou van je, DANKJEWEL!! Tot morgen! <3' Ik krijg geen antwoord meer terug. Een beetje jammer, maar ik ben wel superblij! 'Yeah, wie wil meeten morgen?' tweet ik. Ik krijg meteen 10 vermeldingen van meisjes die me willen meeten. Ik heb Daan, Nils, Owen en Rein nog nooit gezien, maar aangezien Daan mijn ticket heeft moet ik hen wel zien. Ik klap in mijn handen van geluk. Het is maar 15 minuten fietsen, dus ik kan er zelf naartoe rijden. Eindelijk. Eindelijk ga ik Daan zien. En wel morgen. Met die gedachte val ik in een diepe droomloze slaap.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen