Foto bij 047- Ella & Harry


Ella Claire Vanberghe
'I don't want to get up', zucht Liam. 'Then stay in bed', mompel ik terwijl ik mijn arm om hem heen leg. 'I have to get up. My phone rang for 3 times already.' 'I don't care.' Ik plant kusjes op zijn borst en vorm een rijtje naar zijn nek. Net als ik zijn mond bereik, gaat zijn gsm weer af. Liam wil opstaan maar snel zoen ik hem. Met mijn handen ga ik over zijn kotjes en daarna door zijn haar. Liam zoent me gewillig terug en geeft zich aan me over. Zijn gsm blijft rinkelen op de achtergrond maar veel aandacht besteden we er niet meer aan. 'I .... love .... you...' zeg ik tussen de kussen door. Liam glimlacht en draait me om zodat hij nu op mij ligt. 'I love you too', zegt hij voor hij me weer kust. Na een 5-tal minuutjes rinkelt zijn telefoon weer. 'I really have to pick up', zegt hij. 'No', zeg ik zielig. Hij lacht. 'You are a weird girl, you know?' 'I'm your weird girl', antwoord ik. 'And nobody elses.' Liam geeft me een zoen en net als hij uit bed wil stappen, houdt de ringtoon op. Liam laat zich naast me neervallen. Ik moet lachen en beland al snel in de slappe lach. 'You think this is funny?' vraagt Liam grijnzend. Lachend knik ik. 'I know something that's a lot more funnier than that.' Vragend kijk ik hem aan. Dan begint hij me te kietelen. 'Nooo..oo..o.o.ooo.Li..a.m..' roep ik lachend uit. Dan speelt Kiss You door het appartement. 'My phone', zeg ik nog steeds lachend ook al is Liam gestopt. Ik draai en neem mijn gsm van het nachttafeltje.
'Hiii...ii.i..' breng ik lachend uit. Liam begint ook te lachen.
'Ella, it's Harry.'
'Harry!' Als Liam merkt dat ik ben uitgelachen, begint hij opnieuw met me te kietelen.
'Is Liam there? I called him 5 times this morning.'
'Ye...es...s. Li...am... Stopp-pp i-tt!' gier ik. Wat moet Harry nu wel niet denken? Liam komt op me zitten en kietelt me verder.
'Ella? Are you okay?'
'Noo...oo. Li..am doesn't-t wantt to-o sto-op!' Harry lacht en vraagt of hij Liam even aan de telefoon mag. Als ik Liam de telefoon geef, stop hij met kietelen en gaat hij naast me liggen. Ik zie mijn kans en ga deze keer op hem zitten. Terwijl hij belt, kus ik hem overal op zijn bovenlichaam. Hij moet lachen. Het gesprek volg ik niet. 'That was Harry', zegt Liam als hij heeft ingelegd. 'I know', zeg ik tussen de kusjes door. Dan neemt Liam mijn handen vast. 'I have to go to the studio. There is a last-minute meeting.' 'Last minute, you can say that', lach ik. 'So I have to get up. And so do you.' Ik kijk hem vragend aan. Wat heb ik te maken met een meeting van One Direction? 'I don't know what it is about, but Harry said that they are waiting for both of us. So hurry up, babe.'

Harry Edward Styles
'Ella picked up', deel ik mee als ik weer bij de jongens ben. 'Finally', zegt Zayn. 'Why didn't Liam answer his phone?' vraagt Niall als hij opkijkt van zijn gitaar. 'He was kind of busy', lach ik als ik me naast Louis neerzet. 'Kind of?' kijkt Louis me meteen aan. 'I don't know what they were doing exactly but when I was talking to Ella, she was laughing and she said to Liam that he had to stop. And when I had Liam at the phone, he was laughing.' De 3 jongens kijken me aan en op hetzelfde moment beginnen we te lachen. 'Did you said that Ella has to come too?' 'Yes, I did.'

Reageer (2)

  • AnkePayne

    hahaha kwil et vervolg :)

    1 decennium geleden
  • Merry10002Xx

    hahaha "He was kind of busy"xD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen