6. Draco Malfidus
Draco Malfidus
Samen met Blaise, Korzel en kwast zat ik in de Eetzaal. We zagen iemand na binnen rennen met een boze Sneep achter zich aan. Terwijl Sneep voorbij stapte rende de Wemeltweeling erachteraan. Iedereen stond op en vluchtte naar de gangen. Ik wurmd me tussen de menigte heen, toen ik eindelijk voor stond zag ik nog net hoe Melissan zich los probeerde te krijgen uit de handen van Anderling. Ze keek na mij en ik zag een vage blik in haar ogen. Iets wat met spijt te betekenen heeft. "van wat zal zde spijt hebben?"Iedereen begon te smoezen en ik werd weggetrokken voordat iedereen door elkaar heen begon te lopen. Ik keek kwaad om na diegene die me had weggetrokken. Het was Blaise. 'Zag je haar blik?' vroeg Blaise. 'Nee, die zag ik niet ik ben zwaar achterlijk.' zei ik met veel sarcasme in me stem. Blaise rolde met zijn ogen en trok me mee na de toiletten van Jammerende Jenny. 'Wat is er toch met haar, ze heeft de ene probleem na de ander.' zei ik geïrriteerd. Blaise plofte op de grond en ik zag aan de diepe rimpel in zijn voorhoofd dat die nadacht. 'Je vriendin gaat vreemd!' gilde Jenny plots in me oor. Ik schrok me rot en struikelde over me eigen voeten. Blaise begon zachtjes te grinniken. 'Niet lachen.' snauwde ik hem af. 'Maar hoe bedoel je ze gaat vreemd. En hoe weet je dat?' schreeuwde ik door de toiletten. 'Ik heb haar gezien met Harry Potter.' zei Jenny gierend van het lachen.
Er zijn nog geen reacties.