tja...wat zal ik er van zeggen, maken maar! ...ofzoietzxD

WAAAAAA...opeens zat ik recht in mijn bed. was dit allemaal een droom?! ben ik niet echt bijna onder een trein beland en gered door strify?! x'D mijn wilde dromen ook! ik spring uit bed, kleed me aan en doe mijn make-up. dit weekend was top, maar nu moet ik weer gwn naar school. snel kijk ik even op de klok hoe laat het is. OMG! ik moet snel wezen anders is Luna al naar school! ik ren naar beneden, trek mijn jas aan en pak mijn tas. mam, ik eet onderweg wel anders kom ik te laat aan bij Luna. doei, KUS! tijd om te wachten op een antwoord heb ik niet dus loop ik gelijk de deur uit. zo hard als ik kan fiets in naar het spoor, daar staat Luna al op me te wachten. 'ROMI!" ze zwaait enthousiast naar me. "Shin heeft me ge-smst!!! waaaaaa, en nu ben ik hyper x'D hij komt vandaag langs bij mijn gitaarles want ze blijven nog ff in nl..." Ik hoorde de helft maar want ik dwaalde met mijn gedachten de hele tijd af naar mijn rare droom. daar is de school als. ik vraag me af wat Robin van mijn verhaal zou vinden. Hij zal dit echt nooit geloven. en Femke zou wel weer iets lulligs zeggen. nouja, dat was ik immers ook wel gewent van haar. samen met Luna liep ik de school binnen. we hadden onze kluisjes heel dicht bij elkaar staan. terwijl ik zo stond te dromen kreeg ik mijn kluisje niet open en hoorde ik gelag achter me. ik draaide me om en daar stond luna. zonder dat ik het in de gaten had was ik aan het proberen om het kluisje van iemand anders open te maken. "Pardon," zei de jongen, "zou ik bij mijn kluisje mogen?" alweer werd ik zo rood als een tomaat. "oow sorry! :$" zei ik en ik liep zo snel mogelijk naar mijn eigen kluisje.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen