lees snel verder en uhh...
sorry dat het zo lang duurde, was naar de stad en naar het zwembad en nog veel meer.
reacties!!!

--

--
--

jha zeker!
Ik opende mijn ogen langzaam en hoestte..."Waar ben ik? En wat doe ik hier?" Strify en Luna waren de enige in de kamer. "Romi, je bent wakker!" Ik knik. Toen realiseerde ik wat er ook alweer was gebeurt. "Wie heeft mij gered? Weet jij dat?" Strify: "Nee, maar diegene moet vreselijk beloont worden!" Luna keek hem aan. Strify: "Ik laat je nu even alleen mat Luna" Ik: "Okejj, doei" Strify gaf me een kusje op mij voorhoofd. Luna: "Ooh schat, je had wel dood kunnen zijn! Lang leven je redder, die jammer genoeg wel onbekent is want hij ging daarna gelijk weer weg." Ik: "Heeft iemand gezien hoe hij wer uit zag?" "Nee, wel apart, je red iemand waarvoor je een beloning an krijgen en dan ga je zomaar weg!" Ik: "AUW! Mijn hoofd! niet zo schreeuwen okeej.xD" Luna: "Sorry, was het even vergeten hihi. Ik ga, veel beterschap he! Ik kom vaak kijken hoor!" En Luna verliet de kamer. Niet veel later viel ik in slaap. *gaap* Ik word wakker door iemand die op de deur klopt. "Binnen!" roep ik. "Hoi Romi, heb ik je wakker gemaakt?" Vraagt Strify terwijl hij naast mijn bed komt staan. Ik knik. "Maar dat is niet erg hoor" Strify grijnst. "Heey maar Romi, Eigenlijk moet ik je wat vertellen" Ooh okeej. "Nou, uhh...ik was degene die je heeft gered van die trein maar ik wou niet dat je me daardoor anders zou behandelen of me belonen en me behandelen als een held want ik wil gewoon je...nou ik wil eigenlijk gewoon je vriendje zijn dus Romi, wil jij mijn meisje zijn?"


sorry dat ie zo kort is maar ik moet achter de computer vandaan...morgen verder
xxx

Reageer (4)

  • WIETHOOFT

    verderverderverder!!!

    ik ben gewoon hardstikke verslaafd!

    xx'

    1 decennium geleden
  • ShinCupCake

    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA SNEL VERDER!!!!

    1 decennium geleden
  • Billislekker

    owh jha en SNEL VERDER!! :P echt leuk ik ben benieuwd ho die verder gaat :D (Y)

    1 decennium geleden
  • Billislekker

    aahhhh lieve strifyy :D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen