De reactie van Luna...

veel plezier en reacties plzz

--

--
--

jha zeker!
"Ah, dat zal Luna wel zijn..." zei ik toen ik de deurbel ging. Ik liep naar de deur en deed hem open. "Haai Luna...loop maar mee naar achteren" (we zaten buiten vanwege het lekkere weer) "ROMI! Dat is Cinema Bizarre...en SHIN!!!" Shin werd gelijk zo rood als een tomaat. "Nou Luna, ik heb speciaal voor jou een plekje gemaakt bij Shin...WHAHAHA!" Luna: "OMFG!...Ik zit nu gewoon echt naast Shin!" Ik: "Nou, die is in ieder geval tevreden." Toen moesten we allemaal lachen. Luna: "Lachen jullie me nu uit?!" Ik: "Nee hoor, we lachen je toe XD" Strify: "Maar nu heb ik jammer genoeg ook slecht nieuws, wij gaan morgen naar Rusland en daar zitten we dan 2 weken. Ook kunnen jullie dan geen contact met ons maken want daar zijn we jammer genoeg veel te druk voor." Hij keek verdrietig naar me en ik zag gewoon dat hij dacht "Dan zal ik haar wel 2 weken moeten missen" Ik: "Oh, wat jammer. Ik zal jullie wel heel erg gaan missen!" Toen ik dat zei keek ik Strify aan. "Ken ik jullie net en gaan jullie al weer weg! Das jammer!" we zaten nog de halve middag te kletsen toen Yu zei: "Maar we moeten nu wel gaan want we moeten nog inpakken" We liepen samen naar de deur en ze gaven me allemaal een knuffel behalve Strify, die gaf een kusje op mijn wang. Ik voelde dat ik helemaal rood werd en ik begon te glimlachen. "Ik ga je heel erg missen" fluisterde hij in mijn oor. "Ik jou ook hoor" zei ik terug en ik gaf hem ook nog snel een kusje op zijn wang. "Goede reis he Jongens! Ooh Shin, wees voorzichtig want ik kan niet zonder je" Shin: "Dat is lief van je, ik ook niet zonder jou hoor" Shin en Luna werden allebei zo rood als een tomaat.Shin gaf Luna een kusje op haar wang. Yu: "Lekker klef bezig?! HAHA. Kom, we gaan." Romi: "Luna, je krijgt van mij alvast even zijn telefoon nummer.

Reageer (3)

  • OrbofDoom

    DIT IS LIEF <3 lieft dit serietje!! en lieft jou :D

    1 decennium geleden
  • Billislekker

    Lol wat liiieeff :$ snel verdor :D:D echt goed bezig (Y)

    1 decennium geleden
  • ShinCupCake

    NOOOOOOOOOOOOOOOOOOO ken ik hem net, -snik- verlaat ie mij nu alweer (huil)(huil)(huil)
    Ga je snel verder????

    (baby)(baby)(baby)(baby)

    XX Lu

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen