Bella POV
Zoals gedacht stond het dus op YouTube, ik maakte Aurora wakker en liet het haar zien, vreemd genoeg was ze der niet eens boos over maar ging ze juist een website bouwen. Dit is gewoon niet te geloven, zoveel om in de spotlights te staan, dat lijkt me echt vreselijk, nooit meer wat privacy nooit meer alleen over straat kunnen omdat dat gevaarlijk is. Ik liep maar zuchtend naar beneden en maakte een klein licht ontbijtje voor mezelf. Aurora zou toch nog wel een tijdje bezig zijn boven, dus kon ik net zo goed even wat dingen voor me zelf gaan doen. Ik trok me jas van de kapstok en sloeg de deur achter me kont dicht. Liep naar de bossen toe waar ik even alleen kon wezen even kon nadenken, zonder al dat gedoe om me heen. Ik snap het niet he we schelen helemaal niet zoveel van elkaar maar toch gedraagd ze zich kinderachtig, niet volwassen, terwijl ze nu toch echt over dat kinderlijke heen moest wezen. Ik schudde me hoofd even om het op andere gedachten te brengen, al snel stond ik op en begon met muziek in me oren te dansen, iets wat niemand hoefde te zien, iets wat ik alleen kon doen zonder aandacht te trekken. Zingen wil ik niet eens proberen wat nou als ik een vrezelijke stem heb, of wat nou als het juist een fantastische klank heeft. 'Niet aan denken Bell' dacht ik hard tegen mezelf, ik moest me niet zo laten meeslepen door Aurora daar kunnen vreemde dingen mee gebeuren, kijk maar naar gister dat opeens een stel koppen onze kant uit draaide toen zij het woordje magie gebruikte. Sjokkend omdat we bijna naar school moesten liep ik weer terug naar huis, was even opgelucht geweest omdat ik alleen was even mezelf probeerde te zijn, wat helemaal niet lukte, vanaf het moment dat Aurora was aangekomen in Forks kon ik me zelf niet meer wezen, moest ik me anders gedragen en was ik niet mer Bella zoals altijd.

Reageer (1)

  • Tyche_

    SNEL VERDER!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen