ladidadida....lol(dance)
sorry dat deze een paar dagen later kwam.
een nieuw personage!!!

-

--
---

Jha Zeker!!!
Het is nu al 3 dagen geleden dat ik iets van de jongens heb gehoord. Ik durf hun ook niet te bellen want misschien zijn ze wel met iets belangrijks bezig. Nouja, jammer dan. Ik vind het al cool dat ik ze mocht ontmoeten. Ik zit nu maar gewoon een beetje naar buiten te staren en aangezien het zomervakantie is hoef ik lekker helemaal niks te doen op dit moment. Ineens voel ik iets in mijn broekzak trillen, oh, het is mij mobieltje dat ik op stil had staan. Het is Strify! "Hoi Strify, met Romi." Strify: "Hoi Romi, zou je het leuk vinden als we gezellig even bij jou langs komen?" Ik hoef er niet over na te denken en zeg gelijk ja! "Leuk joh! Gezellig! Tot zo! Doei!" Laat ik maar snel naar de supermarkt gaan om een beetje(of eigenlijk als het aan de jongens ligt een beetje heel veel)Chips te kopen. Een maal weer thuis deed ik de chips in bakjes en ook net op tijd want net toen ik klaar was en ook de cola(voor Yu had ik cola vanille) op tafel had gezet belden ze al aan. "Ahh, Jullie moeten Cinema Bizarre zijn" Zij mijn moeder. Ik stelde ze aan haar voor. "Jongens, vinden jullie het erg als ik mijn vriendin bel? Zij is ook heel erg fan van jullie." Shin: "Nee hoor, leuk juist! hoe meer mensen hoe leuker!" "Ok, dan bel ik Luna gelijk. Hallo mevrouw, mag ik Luna even spreken? Ok doeg." Luna: "Hoi Romi, langs komen? Okeej, gezellig. Wie zij er dan?" Ik: "Oh jij kent ze vast wel joh. Ik zie je zo!" Luna: "Oke tot zo, kusjes." "Nou jongens, ik ben benieuwd wat ze er van zal zeggen! Ze zal wel verbaast zijn"

Reageer (4)

  • OrbofDoom

    WHAHAH. ik wil da meisje zijn <3 :):)

    1 decennium geleden
  • Billislekker

    3 om precies te zijn xD

    1 decennium geleden
  • Billislekker

    snel verder echt leuk... :D k heb nix speciaals meer te zeggen zit een gat in me broek ofzoo :3

    1 decennium geleden
  • ShinCupCake

    AAAAAAAAAAAA KOMOP GA NOU VERDER -trekt als een klein kind aan haar arm dat ze verder moet ofzo-

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen