Foto bij OOO'

Niet zo goed geschreven Sorry (flower)

Langzaam liep ik door één van de verlaten parkjes van Londen terwijl het regen zachtjes op mijn huid viel.
Ik was moe van het lopen maar mocht niet stoppen, stoppen betekende verliezen.En verliezen betekende dat ik alweer had gefaald. Ik móest blijven lopen. Ik moest blijven lopen tot ik neer veel, tot ik echt niet meer kon. Ik zong zachtjes het refrein van één van mijn favoriete liedjes ..
' Tell me where love goes when it's gone
Tell me where hearts go when they go wrong
Suddenly someone is no one I've come
Undone, undone, undone '

Het drong nu pas tot me door waar ik mee bezig was. Ik liep weg van al mijn problemen.. Alweer..
Ik strafte mezelf voor alle fouten die ik ooit heb gemaakt, voor al het pijn en verdriet die ik hém ooit heb aan gedaan..
Mijn voeten voelde koud aan doordat ik geen schoenen aan had, mijn kleren waren helemaal doorweekt door de regen die zachtjes aan het druppelen was.
Hoelang was ik al aan het lopen? Een uur? Twee uur? Zouden ze me al missen?
Natuurlijk missen ze je niet ! Niemand mist je ! Ze zijn juist blij dat je weg gaat en nu door blijven lopen!
Daar was het stemmetje weer, daar was de slechte kant van mij weer ..
Heel even stond ik stil en keek ik om me heen. Het was leeg en overal waar ik keek zag ik waterplassen en bomen.
Ik zei toch doorlopen ?! Doe dat dan ook!
Ik begon weer te lopen, heel langzaam maar ik liep en daar ging het om. In de verte doemde een bankje op. Zou ik?
Heel eventjes rusten kon geen kwaad ? Ik versnelde mijn pas en liep door naar het bankje. Voorzichtig ging ik zitten en keek voor me uit..
Een verloren traan rolde eenzaam over mijn wang het tot het zich mengde met alle regendruppels op de grond..
Waar was ik mee bezig? Ik had het verpest en flink ook.. Lopen, calorieën blijven verbranden en lopen Zo snel als ik kon stond ik op en begon ik weer te lopen.. Maar voor ik het wist pakte de zwarte draaikolk me en zo viel ik met een harde klap neer op de grond. Het was mijn eigen schuld ..
Dit alles was mijn schuld.. Ik voelde nog één harde steek in mijn hoofd en toen.. Toen was alles anders...

Reageer (4)

  • GusWaters

    wow, super mooi geschreven!

    1 decennium geleden
  • mmeraki

    Abo! <3

    1 decennium geleden
  • 1Dazzle

    Klinkt in elk geval goed :) mijn abo heb je! <3

    1 decennium geleden
  • Carlileswreck

    Wauw...
    Meis dit liet me echt huilen..
    wauw...
    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen