Nu aangekomen bij de Studio.

-

-
--

jha zeker!
"Wouw, Luminor, wat een coole studio." zei ik. "Ja inderdaad, en ik heb hem ook wel gemist. Kom, laten we naar binnen gaan." Zei Luminor. Graag zelfs. Toen we de studio in kwamen zagen we de rest van de band al zitten. Strify kwam gelijk op mij af en gaf mij een charmant kusje op mijn hand. "Zo, dit is dus Luminors reddende engel" zei hij. Ik werd gelijk zo rood als een tomaat. Om maar te proberen te verbergen dat ik rood werd zei ik: "Zo, ik wist dat je charmant was, maar zo charmant dacht ik nou ook weer niet." en ik toverde een glimlach op mijn gezicht. Ik zag dat Yu iets tegen Strify begon te fluisteren. Toen lachten ze naar me. Raar, dacht ik bij mijzelf en ik lachte terug. "Heey jongens, mag ik al jullie telefoon nummers?" Strify kwam gelijk naar me toe en gaf mij zijn nummer. "Dank je." zei ik en ik wou hem een knuffel geven. Op dat moment kwam Yu naar me toe en zij vlug ook zijn nummer. Ik keek hem een beetje verbaasd aan. Daarna kreeg ik ook de andere nummers en hadden we besloten om lekker de stad in te gaan die middag. Het is al half 1 geweest dus gaan we lekker op een terrasje bij restaurant zitten. Het is lekker weer dus dat kan prima. Ik bestel lekker een tosti. "Goed idee, ik wil ook lekker een tosti!" zegt Shin. "heey Shin, jij zegt ook niet veel he? Beetje verlegen?" Shin: "Nou, uhh jha wel een beetje" en hij bloost een beetje. Ik glimlach naar hem. "Het is wel goed hoor." Nu lacht hij ook. Toen we onze tosti's op hebben gingen we de stad in, we zijn daar de hele dag gebleven. 's Avonds gingen we bij een gezellig restaurant eten. Jammer genoeg is de dag nu voorbij. Ik denk dat ik nog maar een klein beetje met hun in contact blijf via de telefoon. Ik hoop van wel. Maar verder denk ik niet echt meer.

reacties!!!

Reageer (2)

  • OrbofDoom

    MOOI :D ik meen!! serieus dit is een mooie verhaal!! :D

    1 decennium geleden
  • ShinCupCake

    :O Heel snel verder!!! En ik meen het!!! (baby)(baby)(baby)(baby)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen