hier waren we gebleven:

Luminor viel in slaap en ik wou hem niet wakker maken dus bleef ik liggen tot ik ook in slaap viel.

-

-
--

jha zeker!
Toen ik wakker werd zag ik op de klok dat het half 12 was. "Luminor...wordt wakker" zei ik, Luminor deed zachtje zijn ogen open. "Gaat het weer Lumi?" vroeg ik aan Luminor die nog half sliep. "Jha hoor, weet je dat veel fans zeggen dat ze van mij houden en me terug willen, maar dat jij de enige bent bij wie het uit je hart lijkt te komen?" Ahh wat lief dacht ik bij mezelf en grijnsde. "Weet je Romi, ik heb na gedacht over wat je zei en...ik kom terug bij de band! "JHA!!!" gilde ik uit! Luminor komt terug bij de band en daar heb IK voor gezorgd! Mijn dag kan echt niet beter worden! "Kom laten we de andere bellen!" zei Luminor. Zo gezegd zo gedaan. Iedereen was er heel blij om. "Alleen, wat moeten ze dan met Romeo?" Vroeg Luminor. "Die gaat dan weer uit de band, maar hij vind dat niet zo vreselijk hoor. Hij is al blij dat hij even bij de band kon zitten."zei Strify. "Maar mag ik dan wel weten waarom je nu wel terug wil?" Luminor vertelde hem alles over mij. "Ooh, zit ze nog bij je?...jha? Mag ik haar dan even spreken?" "Hallo met Romi..."zei ik. "Hoi Romi, met Strify, heel erg bedankt dat je Luminor zo hebt opgevrolijkt! Als je wil kan je vanmiddag wel even bij de studio langskomen hoor!" Ik: "JA! graag!" Yes, nu mocht ik ook nog eens de coolste band van de wereld interviewen!

Reageer (3)

  • OrbofDoom

    MOOI MOOI MOOI MOOI MOOI MOOI MOOI MOOI GENOEG? :D:D

    1 decennium geleden
  • Billislekker

    Oehh stoer ;) echt leuk snel verder :D (Y) ik neem trouwens wel een abo :D

    1 decennium geleden
  • ShinCupCake

    Heel snel verder hoor!!! :O

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen