Foto bij Hoofdstuk Zes

xD die foto srry moest ik zetten BTW ik ben Heartdream zoals DPotter zij ik ga nu niet meer zeggen wie dit schrijft ofzo dus dat zie je wel als het een serena of hermione pov is

Serena Bella Malfoy

Na dat mijn moeder dat gezegd had zette ik alles neer en zij 'Ik ga even douche en dan mijn kleren aan doen'.
Ik liep naar de douche en liet de warme stralen op mijn huid lopen.Ik had ondertussen mijn kleren al uit gedaan.
Toen ik helemaal klaar was liep ik de douche uit en draaide de kraan dicht. Ik liep naar mijn kast en pakte een Setje.
Toen liep ik naar beneden waar mijn moeder al stond te wachtten ze keek naar mijn kleren en knikte goedkeurend.
Toen zei ze 'Heb je alles ook je telefoon?' Ik dacht na en rende toen naar mijn kamer en pakte mij telefoon
En rende de trap af naar beneden toen verschijnselde we in Diagon Ally. Toen we der waren pakte ik mijn lijstje op en liepen de helle tijd naar de winkels om
Spullen te kopen. Toen we klaar waren kochten we bij een rare man twee boterbiertjes. Toen we die ophadden verschijnselde we weer thuis en deed ik mijn jas en schoenen uit. Ik ging op mijn Roze en zwarte laptop Ik ging op een paar dreuzel website's en toen weer op mijn WC(Wizard Comunitie).
Ik logde in op mijn account en zag wie der allemaal online was. Ik keek toen en zag dat ik ben toegevoegd door een meisje genaamd Lucy Parkinson toen ik de foto zag lachtte ik me kapot en accepteerden haar wat is magie toch leuk. Ik besloot ook iets te doen en 5 minuten later had ik al een leuke foto.
Ik ben misschien 11 maar ben wel slim.

Reageer (1)

  • Sonyara

    whahaha leuk stukje:D:D
    Goed geschreven:P:P
    Snel verder uiteraard:P:P

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen