2.
De dagen vliegen voorbij en Sarah en Elle oefenen en oefenen elke dag 2uur om het liedje goed te krijgen. Sarah zingt heel mooi. Haar stem is heel zuiver en ze zingt net perfect. 'Ik heb zo'n zenuwen.' Zegt Sarah woensdag ochtend wanneer ze opstaat. Elle is de avond er voor blijven slapen bij Sarah. 'Ik weet het, ik leef heel erg met je mee en ben ook heel erg zenuwachtig.' Sarah glimlacht. Ze heeft echt de beste vriendin. Ze geeft Elle een knuffel en fluistert in haar oor: 'Je bent echt de beste vriendin die ik ooit gehad heb en dat zul je ook altijd blijven.' Elle glimlacht en haalt iets uit haar zak. 'Dit is een geluksarmbandje. Als je dit armbandje aan doet. Dan zal het je geluk brengen. Dat weet ik zeker.' Sarah krijgt tranen in haar ogen en geeft Elle weer een knuffel en knijpt haar bijna fijn. 'He Saar ik krijg bijna geen lucht meer.' Sarah laat haar meteen los en begint te lachen. 'Sorry.' Hikt ze. Elle lacht mee. Als ze enkele minuten later uitgelachen zijn is Sarah opeens heel serieus. Het begint tot haar door te dringen dat ze die avond auditie gaat doen voor 1 van de grootste zangwedstrijden van Amerika. Ze kan het gewoon niet geloven. Als Elle Sarah haar ernstige gezicht ziet stopt ze meteen met lachen. Ook bij haar begint het door te dringen. Haar beste vriendin gaat zangeres worden. Vanavond is het voor echt en is het niet meer die leuke tijd waar ze vals zong om Haar niet een gevoel te geven dat ze er bij hoorde. Nee vanavond gaat het beginnen. 'Ik ga me maar gaan aankleden.' Zegt Sarah vol zenuwen. Elle knikt en loopt naar de logeerkamer. Ze pakt een setje kleren met accessoires uit haar koffer eb kleed zich aan. Als ze aangekleed is gaat ze naar de woonkamer waar Sarah ook al aangekleed is. 'Gaan we eten?' Vraagt Sarah. Elle knikt en stapt naar de keuken om de tafel te dekken. Ondertussen in de woonkamer is Sarah haar mail aan het chekken. Als ze inlogt op haar mail ziet ze dat ze een nieuwe mail heeft van de x-factor. Ze slikt even en drukt dan op de mail.
Reageer (1)
Woow Luna leuk verhaal meid super! Ik schrijf morgen hoofdstuk 3! xx
1 decennium geleden