Foto bij Hoofdstuk 11

Nog snel even dit hoofdstukje voor ik weer druk aan mijn schoolwerk begin!
Enjoy!

Amber POV

Hahaha, dit is gewoon te grappig! Die krullebol van de bar geeft gewoon met opzet geen drankje aan Lou! Daar gaat haar "Watch this"-plan! Zal ik even gemeen doen? Ja dus! Ik steek mijn tong naar haar uit en spring van de tafel. Au, dat was iets te hard! Toon geen pijn Amber! Ik schud ongegeneerd met mijn kont terwijl in naar de bar loop. Grotendeels omdat het dan minder opvalt dat ik mijn voet echt wel pijn doet, maar ook omdat het gewoon fun is! Ik kom aan bij de bar en en leun een beetje naar voren zodat de jongen een leuk zicht heeft op mijn nietsverhullende decolleté. "Heej, ik ben Amber." Zeg ik zwoel. Oké, doe normaal Amber, zwoel doen is niets voor jou. Je bent er niet goed in, stop ermee. "Hallo, ik ben Harry." Zegt de jongen terwijl hij heel subtiel (niet dus) naar mijn borsten kijkt. Hmm, misschien moet ik maar weer recht gaan staan... NEIH, TOCH NIET! "Jij hoort toch ook niet bij die rare meisjes met hun clownschoenenweddenschap hé?" Vraagt hij. Even weet ik niet wat ik moet antwoorden maar daarna krijg ik gelukkig mijn stem en verstand weer terug. "Euh, eigelijk... Nee hoor!" Zeg ik zo overtuigend mogelijk. Hij lacht en geeft me een drankje. "Wel dus, hier en ik heb thuis nog wel een paar clownschoenen staan voor je vriendin. Kom ze straks maar halen. Hier is het adres." Zegt hij. Hij krabbelt wat op een bierkartonnetje en overhandigt het aan mij. Dit kan ik dus echt onmogelijk lezen. "Euh, wat staat er eigenlijk?" Vraag ik. Ik hoor hoe hij luid lacht en er vormen zich schattige kuiltjes in zijn wangen. Hij herhaalt zijn adres nog eens en geeft me dan een knipoog. Wat een raaaaaaaaare jongen. Ik zie wel wat ik met dit adres doe. Snel neem ik mijn drankje en loop ik naar de rest. Daar aangekomen besef ik dat ik dus die tafel weer op moet om bij Louvia en Elore te komen. Met dat drankje in mijn hand gaat dat dus niet lukken. Snel drink ik het leeg en dus het glas in de handen van een jongen die verbaasd naar mijn vriendinnen kijkt en een leeg glas vasthoud. Oké dan, ook zo een rare kerel. De pijn in mijn voet wordt al snel verdoofd door de alcohol. Gelukkig kan ik er goed tegen, anders zou ik nooit op die tafel geraken. Ik klim er op en al snel sta ik weer volop te dansen. Met zen drieën op die tafel is toch wat crap maarja, zolang we maat niet vallen.

Reageer (2)

  • 1DWriter

    Owww Harry aan de bar... Ik dacht nu echt aan Louis

    1 decennium geleden
  • SocialCxsualty

    Ik heb nu al zin in het hoofdstukje met de clownsschoenen!!
    Snel verder dus!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen