Mijn ogen werden langzaam groot. Nee..nee.. Mijn vader wilde me hierin stoppen?! Was dit zijn manier om geld te verdienen?! 'NEE!' Riep ik angstig, mijn vader keek me woest aan en gaf me een klap in mijn gezicht. Alweer. Ik wou hier niet naar binnen! Ik stribbelde hevig tegen maar mijn vader was te sterk en trok me mee naar binnen. Een paar oude mannen keken me met een grijns aan..
*Weer thuis*
Ik huilde al ongeveer een uur. Hoe kon mijn vader mij dit aan doen? Wat deed ik verkeerd? Ik stond op en liep naar de badkamer. Eerst maar douchen, ik voelde me vies. Vieze mannen.. Ik zette de douche aan en voelde de waterstralen over mijn schouder lopen. Na ongeveer een uur gedoucht te hebben schoot ik in mijn pyjama en liet me op bed vallen. Even mijn mail lezen. Mijn ogen werden groot; 'Gefeliciteerd! Je hebt kaartjes voor het concert gewonnen en ook nog een M&G! Bedankt voor je leuke inzending en tot dan! Groetjes, Team MainStreet.' Nee, echt? Ik kon het niet geloven. Ik had een M&G met MainStreet, mijn idolen! Ik moest mijn best doen om niet te gillen. Als mijn vader dit hoorde mocht ik niet gaan, écht écht niet. Ik begon triomfantelijk te lachen. Hoe ik stiekem uit huis zou sluipen zag ik dan wel weer, ik had gewoon een M&G gewonnen!

Reageer (4)

  • SlytherinQueen

    ABO !!
    zielig voor tessa maar wel super leuk snel verder!! x

    1 decennium geleden
  • MainiacxxxLl

    Omg, snel door !!

    1 decennium geleden
  • Josianne1998

    Snel verder jij xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx love your story

    1 decennium geleden
  • ginadam

    Leuk snel door!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen