Eindelijk thuis. Weg van die kut school, kut kinderen, kut leraren. Ik haatte mijn leven echt. En als ik het iemand vertelde vonden ze dat ik overdreef en het vast niet zo was. Maar over mijn vader had ik nog nooit iemand verteld. Ik opende de voordeur en stapte naar binnen. 'Ben thuis!' Riep ik, geen antwoord. 'Halloooo?' Riep ik nog een keer, weer geen antwoord. Mijn vader zal vast wel naar de kroeg zijn, of naar de club. Gelukkig, had ik het huis voor mezelf alleen en ook geen vervelende vader. Ik liep naar boven en liet me op bed vallen, pakte mijn telefoon en begon door mijn Twitter TL te scrollen. Niks boeiends te zien. Bij een tweet van TweetMainStreet stopte ik en begon te lezen. Winnen.. M&G.. Ik keek blij op. Dat was mijn droom, een M&G met MainStreet. Zij waren alles voor mij, ookal kende ze me niet. Snel gaf ik me op, je werd op de hoogte gehouden via de mail. Ik drukte triomfantelijk op de verzend knop. Yes, en nu maar hopen! Het was al half 6. Normaal zal ik eten, maar vandaag niet. Misschien hadden Eline en Isa wel gelijk en was ik inderdaad dik. Ik keek naar mijn buik. Ja, daar konden wel wat kilootjes af. Ik stelde een tweet op: ''Heey @TweetMainStreet mag ik een tweet?'' Na een tijdje wachten was er nog niks binnen. Hm, weer geen tweet vandaag. Tja, ik zou er mee moeten leren leven. Plots hoorde ik de deur opengaan. Shit, mijn vader. Ik deed net alsof ik bezig was met mijn huiswerk. Als hij merkte dat ik met MainStreet bezig was.. 'Tessa! Kom naar beneden!' Bulderde mijn vader woest. Ik keek geschrokken op en liep voorzichtig naar beneden. 'Wat is er pap?' Vroeg ik zacht. Ik rook de alcohol, hij was weer dronken. 'Ik heb geen geld meer en het is allemaal jou schuld!' Riep mijn vader woest en hij gaf me een klap in mijn gezicht. Ik voelde een traan over mijn wang rollen. 'Het spijt mij..' Sprak ik voorzichtig, hopend dat hij me met rust zou laten. 'Spijt spijt.. Wat heb ik nou aan spijt?! Jij gaat het voor mij terug verdienen, en wel nú!' Ik keek hem verbaasd aan, mijn hand op mijn wang voor de pijn. Hij sleurde me mee aan mijn hand en duwde me de auto in. 'Waar gaan we heen?!' Vroeg ik, mijn vader negeerde mijn vraag. Even later stopte mijn vader. 'Uitstappen!' Sprak hij, pakte mijn arm vast en sleurde me weer uit de auto. Toen ik zag waar we waren keek ik geschrokken..

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen