Maandag, 1 Januari
LEZEN OP EIGEN RISICO HAHAHAHA.
ik had geen zin meer om het na te lezen, sorry voor de rare zinnen etc.
Maandag, 1 Januari.
Aangezien we gister niet echt hadden gefeest, beloofde Jack dat we vanavond uit zouden gaan. Op nieuwjaarsdag. Ik had mi al helemaal op gemaakt en aangekleed. Ik was klaar om te gaan. Het was laat in de avond en Jack stond net met de auto voor mijn deur. Ik liep zo snel mogelijk naar beneden toe en naar de auto. Toen ik instapte ontving in onmiddellijk een kus van Jack op mijn lippen. "Goedenavond." Zei hij speels en bekeek mij kort. "Jij ziet er voortreffelijk uit." Zei hij bekakt. Ik lachte zachtjes en zei zacht: 'Hmmm, en jij dan.' Jack beet op zijn lippen terwijl hij lachte. Ik hield daar echt van, wanneer hij dat deed. Hij startte de auto en begon te rijden richting de club waar we heen zouden gaan.
Toen we daar aankwamen, kocht Jack ontzettend veel drank voor ons. We danste en dronken de hele tijd. "Ooh Hazel, beloof me dat je vanavond me rug gaat open krabben!" Zei Jack al verlangend. Ik schoot hard in de lach en liet mijn nagels over zijn rug heen gaan - althans, zijn bloes. 'Niets liever.' Zei ik iets uitdagend en danste tegen hem aan. Jack draaide mij op en pakte mijn gezicht beet. Hij begon mij wild te zoenen. Ik schrok er een beetje van, maar snel klemde ik mijn benen om hem heen en zoende ruig met hem mee. De muziek stond te hard om de meningen te horen van mensen, al boeide mij dat op het moment niets. Jack kreunde half in mijn oor: "Ik heb nu zin, we moeten richting mijn of jou huis anders word ik gek." Ik grinnikte speels en keek hem aan. Aan zijn blik te zien, zouden we huis niet eens halen. Het zou zeker gebeuren in de auto. Ik pakte hem vast en drukte speels een kusje op zijn mond. Jack trok mij snel mee richting de auto. Ik wankelde ontzettend erg aangezien ik veelte veel drank op had. Toen we bij de auto aankwamen, drukte Jack mij tegen de auto aan en begon vurig mijn nek te kussen. Jack deed snel de auto open en propte mij haast er in. Ik kon niet eens plaats nemen. Ik plaatste mijzelf naar de andere stoel toe terwijl Jack zo over mij heen kwam. Hij sloot de portier en bleef mij maar zoenen en kussen tot hij zijn bloes uit deed. Ik wist het. We zouden het in de auto gaan doen. Ik hielp hem en mezelf met zoveel mogelijk uit doen tot Jack zich zelf in mij liet gaan. Ik sloot mijn ogen en begon direct te genieten...
'Finn! Nee, stop eens!' Giechelde ik. Finn bleef mij kusjes geven, echt al voor ander half uur, non stop. Hij lachte en kietelde mij telkens. Ik kon niet tegen hem op. Hij had zeker blauwe plekken van mijn gespartel. "Ik stop nóóit..." Lachte hij. "Met... Het houden van jou." Zei hij ineens wat serieuzer en stopte met lachen al zat de glimlach nog breed op zijn gezicht. 'Oh? Echt waar niet?' Finn knikte vol met trots en boog zich over mij heen. Hij liet zijn hand heel voorzichtig over mijn wang heen gaan en zei zacht: "Alles aan jou is zo zacht.." Ik keek Finn aan. Ik hield van de blik die hij op zijn gezicht nu had. Zo vol met liefde. Niemand had ooit zo naar mij gekeken als Finn deed. Hij drukte een kus op mijn mond en hield ze er op. Ik liet mijn vingers door zijn haar gaan en keek hem aan. 'Ik hou zo ontzettend veel van je.' Zei ik zacht. Finn kreeg een brede glimlach op zijn gezicht en drukte snel weer meerdere kusjes op mijn gezicht. "Ik véél meer van jou." Zei hij tussen door. Ik duwde een beetje opzij, hij liet zich omrollen zodat ik boven op lag. Ik ging languit op hem liggen en sloeg mijn bene over elkaar en hield mijn voeten tevreden in de lucht. Ik keek naar zijn shirt en fronste. 'Finn. We hebben een probleem.' Finn keek mij vragend aan. Hij wist wel dat het niet serieus was. "Wat?" Ik pakte zijn shirt vast en liet het los. 'Je shirt. Het past niet bij mijn huidskleur.' Finn snapte dat ik zo iets nooit serieus zou zeggen. Hij trok zijn wenkbrauw speels op. "Wat past dan wel bij jou huidskleur?" Ik haalde mijn schouders op en zei heel simpel: 'Jou huidskleur. Misschien als je hem uit doet...' Finn rolde met zijn ogen en glimlachte speels. "Maar.. Mijn huidskleur past niet bij jou jurkje." Ik kreeg een brede glimlach op mijn gezicht. Hij snapte het spel. 'Dan doe ik die ook uit.' Ik deed mijn jurkje uit waardoor ik nog in een BH en string zat. Finn deed zijn shirt uit en plofte neer. 'Hmmm... Ik weet niet.' Zei ik zo genaamd na denkend. "Mijn broek past zeker niet bij je string..." Ik schudde mijn hoofd. 'Niet echt...' Finn begon te lachen terwijl ik zijn broek al los knoopte. "Shit... Mijn boxer past niet bij je string." Zei Finn zogenaamd verbaasd. 'Oh nee!' Ik kon mijn lach niet inhouden. Ik deed die vervolgens ook uit tot ik in mijn BH al naakt op hem lag. Finn knikte naar mijn BH. 'Oh?! Past die ook al niet bij je huidskleur?!' Finn begon te lachen en schudde zijn hoofd. "Nee. Hij past niet bij me sokken." Ik draaide me om en zag Finns voeten wiebelen met sokken er om heen. Ik grinnikte speels en trok het laatste gedeelte maar uit. 'We hebben.. Weinig tijd. Me ouders komen over een half uur thuis...' Finn zuchtte diep. "Hmm.. Dat is jammer. Dan moeten we alles versneld doen." Ik grinnikte speels. 'Niet zo versneld hè! Ik wil niet in vijf minuten alweer klaargekomen zijn!' Want ja, dat kon Finn. "Misschien moet jij maar niet zo ... Opgewonden raken van mij." Ik boog naar voren toe en grinnikte speels. 'Misschien moet jij niet zo sexy zijn.' Finn glimlachte uitdagend en pakte mij beet.
'Ooohh, Finn... Ahh.. Finny...' "Finn?" Jack keek mij verward aan. Zijn gezicht veranderde snel naar teleurgesteld. "Finn. Hazel... Je hebt seks met zijn broer Jack." Zei Jack bot en kwam overeind. Hij begon zich meteen aan te kleden. Ik kwam ook overeind en voelde me ontzettend misselijk. Ik trok ook mijn kleding aan en zei langzaam: 'Oh.. Sorry...' Jack keek naar mij al was ik er niet meer bij. "Was... Je aan het dromen terwijl ik...?" Ik keek Jack raar aan. '...n..Nee?!' Jack keek weg. "Jawel." Ik schudde mijn hoofd terwijl ik mijn schoenen probeerde aan te doen. 'Helemaal niet.' Jack keek echt boos. "Daarom was je dus zo lang stil." Ik fronste. Was ik in slaap gevallen...? Terwijl.. Dat.. Was hoogst onwaarschijnlijk. Nee. Dat was het niet. Ik was aan het denken aan wat er een hele tijd geleden was gebeurt. Een avond met Finn. Ik vond dat toen zo grappig. Ik voelde opnieuw de misselijkheid omhoog komen. Ik moest frisse lucht. Ik deed de portier open en nam een hap adem. "Gaat het...?" Ik schudde mijn hoofd. Nee. Ik moest kotsen. Jack kwam snel uit de auto en rende naar mijn kant toe. Hij hielp mij er uit en ik begon onmiddellijk te kotsen voor de portier van de auto. Jack hield mijn haar vast en zei wat geruststellende dingen, al was het duidelijk dat hij nog boos was.
'Ik heb geen hulp nodig.' Siste ik toen Jack mij wilde ondersteunen om naar boven te lopen. De hele auto reis hadden we niets gezegd. We liepen de gang in richting zijn kamer. Jack ging zitten op zijn bed. Ik bleef staan bij de deur. "Wil.. Je anders dat ik je naar huis breng?" Ik schudde mijn hoofd. 'Ben ik toe moe voor.' Zei ik chagrijnig. Jack knikte langzaam en stond op. "Sorry dat ik er over begin, maar heb je dat vaker? Dat je aan Finn denkt terwijl we.. Bezig zijn?" Vroeg Jack ongemakkelijk. Ik keek hem geïrriteerd aan. 'Nee Jack. Het was alleen deze keer.' Jack knikte langzaam. Al was hij niet tevreden met het antwoord. "Waarom.. Nu dan wel?" Ik keek opzij. 'Misschien omdat ik Finn ontzettend mis! Zoals ik ooit eens eerder heb verteld, je bent Finn niet. Ik ben ook verliefd op jou omdat je Jack bent. Maar ik mis Finn. Ik mis alles aan hem. Ruzie met hem, seks met hem! Finn is heel anders dan jij. Hij is... Finn en ik mis hem gewoon.' Jack knikte kort en keek weg. "Finn komt niet terug, dus hem missen heeft geen nut en zijn naam kreunen terwijl wij seks hebben, ... Dat.. Is gewoon dom." Ik keek Jack woest aan. Ik deed een stap naar voren en sloeg hem in zijn gezicht. 'Je bent gewoon jaloers!' Jack liep direct van mij weg. "Zoek het ook maar uit!" Hij sloeg de deur dicht en liep weg. Ik keek naar zijn bed. Ik was veelste moe om nog iets te doen. Ik liep er naar toe, pakte een hempje wat van hem op de grond lag, kleedde mij om en viel diep in slaap.
Reageer (2)
dankje! ik was het vergeten om te doen!
1 decennium geledenSnel verder!
1 decennium geledenhaha, eerst had ik dat droom stukje niet door. Misschien kan je dat schuingedrukt doen?
Het is jou schuld dat ik geobserdeerd ben door Finn en Jack