"Oké, daar gaan we." Zegt Harry nadat we onze schaatsen hebben aangedaan.
Zayn stapt eerst het ijs op, dat gaat al goed. Harry volgt hem, ook hij komt veilig op het ijs, maar wordt dan bijna omver geschaatst door een beveiliger, die valt. Beveiliging, tijdens vrije tijd. Wat een leven! ik kan me echt niet voorstellen dat zij gelukkig kunnen zijn.
Nu komt Niall... Helaas gaat dat iets minder goed. Hij glijdt meteen uit en valt achterover, maar ik kan hem nog net op tijd opvangen.
"Bedankt." Zegt hij blozend, zou hij zich schamen?
Ik lach. "Geen probleem, ik hoop dat er zometeen ook iemand achter mij staat om me op te vangen."
"Oke." Hoor ik kan van achter me komen.
Ik duw Niall recht en hij schaatst netjes naar Zayn. Ik draai me om en zie Harry achter me staan met zijn handen klaar om me op te vangen. Was hij net niet nog op het ijs? Hij is gewoon een ninja!
Ik lach en loopt voorzichtig het ijs op, bijna val ik maar ik kan mezelf nog net rechtop takelen. Ik maak wat vaart en schaats naar Niall en Zayn die toekijken hoe iedereen het ijs op komt.
"Waar is Perrie eigenlijk?" Vraag ik en ik kijk rond.
"Die is even naar de wc, dus die moet haat schaatsen zo nog aandoen en dan komt ze." Antwoordt Zayn blij.
Ik knik en kijk toe hoe Eleanor en Louis onze kant op komen geschaatst en ook Liam en Daniëlle hand in hand het ijs op komen.
Liam valt ook, maar bij hem is Daniëlle zijn reddende engel.
Eenmaal bij elkaar, allemaal en veilig, beginnen we wat rondjes te schaatsen, maar voordat we ons eerste rondje af hebben, racen Louis, Harry en Niall al om als eerste weer terug bij ons te zijn.
Eleanor komt naast me schaatsen. Ik kijk haar lachend aan.
"Hey." Begint ze vrolijk.
"Heya."
"Je kan nog behoorlijk goed schaatsen." Vervolgt ze.
"Dank je! Jij ook!" Antwoordt ik
"Dank je... Ik hoorde van Harry dat je uit Nederland komt."
Ze is goed in gesprekken beginnen! Iets dat ik totaal niet kan.
"Yup, dat klopt!" See, ik breek gesprekken alleen maar af... Met mijn korte antwoorden.
"Dat lijkt me geweldig! Maar waar woon je nu dan als ik vragen mag?" Haar stem klinkt oprecht geïnteresseerd. Vroeger dacht ik vaak dat zij zo'n trutje was. Zo van: Kijk mijn nu verkering hebben met Louis Tomlinson en kijk mij nu model zijn. Maar het tegendeel is bewezen.
"Ik woon nu in Engeland, ik studeer aan de Oxford Uni en woon daar in de buurt." Leg ik uit.
"Wow, dat lijkt me echt geweldig. Om ergens te komen en te kunnen vertellen dat je dat hebt meegemaakt en kunt"
Ik bedank haar en vind dat het nu mijn beurt is om iets te vragen.
"En jij?" Is het beste dat ik op dit moment kan verzinnen.
"Nou laat ik beginnen met te vragen wat je al weet, tegenwoordig vindt de paparazzi al heel veel over ons."
Ik lach en begin: "Ik weet dat je als model in de Hollister, mijn lievelingswinkel, werkt en dat je in Manchester gestudeerd hebt. O, en dat je verkering hebt met een hele knappe jongen."
Eleanor lacht. "Zeg maar gerust idioot, nee wacht. Knappe mag er wel bij."
"Knappe idioot." Maak ik haar idee af.
"Precies!" Ze wilt nog iets zeggen maar krijgt daar de kans niet voor aangezien iemand besluit me omver te rijden.
"LOUIS!" Hoor ik Eleanor boos roepen.
"Gaat het?" Een hoofd verschijnt boven het mijne. Het is Daniëlle.
Ik knik.
"Alles oké?" Een ander hoofd verschijnt. Dit keer is het Niall die terug is komen schaatsen.
Ik knik weer.
Ondertussen staat de hele groep om me heen, behalve Louis en Eleanor.
"Hey guys, alles goed?" Hoor ik dan een stem zeggen, die me bekend in de oren klinkt.


Heyooww
Jullie reacties minderen... why????
X (:

Reageer (5)

  • AnkePayne

    aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaw :)

    1 decennium geleden
  • WhiteWalls

    Schaatsen, zo niet mijn ding.

    1 decennium geleden
  • FabriziaNaomi

    Hahahah lol xd

    1 decennium geleden
  • LauraAime1D

    WIE IS DE BEKENDE STEM???

    X

    1 decennium geleden
  • Multiply

    ´´Ze wilt nog iets zeggen maar krijgt daar de kans niet voor aangezien iemand besluit me omver te rijden.´´


    Geniaal

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen