Foto bij 10 Alexis Rose Robinson

SOORRRRRRRRRYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY!!!! Dat is nu we het enige dat ik kan zeggen, maar ik had het gewoon ongelovelijk druk en heb soms last van vermoeidheid enzo... Maar ik beloof dat ik meer ga schrijven!! love you, reachtie/kudo/share.??? greetzz M. xx

Hijgend kom ik de zee uit gestrompelt. 3uur lang heb ik non stop liggen surfen. Louis en Liam doen het aardig goed voor hun eerste keer. Alleen is Louis even moeten stoppen voor een persoonlijk zaakje. Ik wandel vergenoeg weg van de grote menigde fans en paps. Wel maar dan 150 man stond rond hen, nee danku daar hoef ik niet tussen te zitten. Eerst passeer ik snel de kluisjes waar ik mijn plank opberg en mijn rugzak tevoorschijn haal. 'What ya doing?! Xx Niall' zie ik op mijn scherm staan en snel ontgrendel ik hem. 'Juist gedaan met surfen, gij ? Xx Alex'
Met een bonk sluit ik het deurtje en haal de sleutel eruit. Ik voel mijn gsm terug trillen en haal hem terugboven. 'Come too our boat!' Ik stuurde dat ik er aan kwam en even later kom ik aan bij de reusachtige boot. 'Aleeeex!' Niall komt op me afgelopen en hij geeft me een horan-hug. 'Je bent net te laat, El, Dani en Emma zijn vertrokken' mompelt hij en ikfrons mijn wenkbrauw.'nou leuk, dan zal ik een andere keer moeten gaan'. Lachend gaan we zitten. 'Wat moet je drinken alexi ?' 'Geef mij maar een corona'tje Nialli' met een glimlach gaat hij naar binnen.

'Ik wil ieeets doeen' zeurt Niall al een halfuur lang naar mijn hoofd toe. 'FINE,w we gaan iets doen' roep ik uit frustratie en hij zit al snel rechtop.
'Ik weet wel iets' mompel ik wanneer ik mijn gsm en videocamera boven haal. 'Ik heb nog een song, en daar moet toevallig nog een clip op' wiebelend met mijn wenkbrouwen kijk ik Niall aan die me lachend aankijkt. 'Lets do this!'

We hadden uiteindelijk paul als slachtoffer voor cameraman gekozen en we zijn naar een random straat gereden. Ik had me ondertussen ook omgekleed en Niall had zijn gitaar bij. Uren lang doen we gek en proberen zoveel mogelijk bruikbare dingen te filmen. We hebben zelfs een kei coole move! Maar ondertussen hadden de jongens al gebelt om te zeggen dat hij terug moest komen voor een intervieuw. Ik ben dan maar rechtstreeks naar jet hotel gegaan en ben nu al bezig met de montage van onze clip. Het was zo leuk vandaag, bij Niall kan ik mezelf zijn. Geen idee hoe die 1ne mij steeds kan laten glimlachen. Hoelang ken ik hem? 3dagen? Verlieftheid kan het natuurlijk nog niet zijn maar,maar, ja ik weet het niet. Zijn blauwe ogen, blond bruine haren het is allemaal gewoon zo perfect.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen