Foto bij Day 13

Heej mensjes,

Ik was gister laat terug gekomen dus kon ik weer niet op Quizlet.
Maar het was in iedergeval super leuk, het vriendje van mijn nicht is echt super cool.
Hij heeft de zelfde humor als mij en is 14, scheelt maar een jaartje, ik kan goed met hem opschieten.
Met mijn nichtjes was het ook super leuk en we gingen om 3 uur 's avonds just dance 4 spelen:D

Xx

Ik word wakker met twee sterke armen om me heen. Ik hoor gefluit en oeeehh van aapjes, het lijkt wel of ik nog thuis ben. Maar hier hebben ze geen aapjes, toch? Ik open mijn ogen en zie dat de jongens die geluiden maken, behalve Niall. Mijn blik dwaalt van Niall naar Daniëlle die hoofdschuddend in de deur opening staat. Ik ga rechtop zitten waardoor Harry ook wakker word en ook overeind komt. 'Lekker geslapen?' vraagt Zayn met een grijns, ik snap niet waar die grijns voor dient maar ik besluit maar gewoon te antwoorden. 'Ja, heerlijk, een bed ligt echt veel lekker dan boomschors.' hij grinnikt en kijkt dan Harry aan 'Ze had het koud en daarom kwam ze bij mij liggen. Jaloers?' legt Harry uit en "jaloers?" voegt hij er nog als laatste aantoe. Zayn trekt zijn wenkbrouwen op en trekt mij uit bed. 'Hoezo?' vraagt hij terwijl hij mij dicht tegen zich aanhoud. Harry schud lachend zijn hoofd en staat ook op. 'Scar, het ondbijt is bijna klaar, als je wil kan je nu nog even douchen.' zegt Liam en hij wijst naar een naar links. Ik knik en ze lopen allemaal weer weg. Ik loop naar in de richting die Liam aangaf. Ik kom in een ruimte waar zowat alles wit is, er hangt een spiegel en van nieuwschierigheid kijk ik er even in. Ik heb eigenlijk nooit geweten dat ik groene ogen had en diep rode lippen. Ik heb eigenlijk nooit iets van mijzelf geweten. Ik kijk naar een stapeltje kleren die Daniëlle waarschijnlijk voor me neer heeft gelecht. Ik word meteen afgeleid door een zilverachtig glimmend ding. Ik draai eraan en er komt een straal water over mijn hoofd heen. Van schrik zet ik een stap achteruit. Wow ze hebben gewoon een soort mini waterval in hun huis. Ik ren naar half nat naar beneden en meteen worden alle ogen op mij gericht. 'Jullie hebben gewoon een waterval in jullie huis!' zeg ik terwijl ik naar boven wijs waar ik vandaan kom. 'Dat is een douche.' zegt Niall grinnikend 'Ik loop wel even mee.' gaat hij verder. Hij pakt mijn hand en trekt me mee naar boven. Hij loopt naar de waterval en draait ook aan dat zilvere ding waardoor hij weer uit gaat. Ik kijk hem vragend aan 'Je draait hier aan als je de douche aan wil zetten en hieraan als je 'm weer uit wil zetten.' zecht hij terwijl hij het voor doet 'Hier zet je het warmer en weer kouder.' gaat hij verder. 'Wow, kan je 'm warmer en kouder zetten? Hoe?' vraag ik verbaast. Hij grinnikt even en opend zijn mond en doet 'm daarna weer dicht. 'Nou?' dring ik een beetje aan. 'Ik heb eigenlijk geen idee.' geeft hij eerlijk toe. Ik knik en duw hem de deur uit zodat ik een beetje privacy heb. Ik trek mijn pyjamma uit en stap de douche in. Ik draai aan het ding waardoor de stralen over mijn lichaam glijden.

_____________

Sorry niet zo goed stukje, ik kwam gister avond pas laat terug.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen