13 Mei.....Te vroege bevalling!
Vandaag was heel spannend het was dus geen thuisbevalling!
Want hij wam 2 weken te vroeg.
Het was heel eng want vanochtend had ik heel veel pijn en krampen ik d8 dat het niks was dus probeerde rustig te blijven!
De pijn was te heftig we zijn even naar het ziekenhuis gegaan toen ik in de w8 kamer helemaal stuk ging.
Toen ik bij het ziekenhuis naar binnen wou gaan braken me vliezen!
Ik schrok me kapot dus toen werd het toch een ziekenhuis bevalling!
Get deed super veel pijn het duurde maar liefst 16 uur!!
Omdat hij er niet uit kwam want de ontsluiting was de hele tijd nog te klein en het duurde super lang.
Ik lag daar serieus dood te gaan.
alles is goed verlopen maar ik typ dit in het ziekenhuis en een beetje kort want met mn mobiel kan ik niet te lang typen.
ze zijn mijn kind aan het onderzoeken en dan moet hij waarschijnlijk net als ik een weekje blijven.
Nou morgen hoor je meer nu stop ik met typen Byee!!XxX
Ps. Vergeten te vertellen ik heb een nieuwe vriend!!! Bram<3 Hij was er vandaag zelfs hij wil graag vader zijn en hij is super lief!
Reageer (8)
Echt Lief Kun Je Een Foto Van Austin Sturen?
1 decennium geledenxx
Sterkte
Heel erg gefeliciteerd met je zoontje!
1 decennium geledenIk hoop dat alles goed met hem en jou is. En ook veel geluk met je nieuwe vriend! Dat is echt lief dat hij als een vader wil zijn voor Austin.
Xxx
Oke het onderzoek is nu al klaar en ik ben weer thuis met austin<3
1 decennium geleden