Foto bij Introducing Alice!

Nou.. Het begin, I'll try to make the best of it! =)

3 reacties en ik ga verder... :$

Hallo! Ik ben Alice! Voordat ik verder vertel zal ik even een aantal dingen over mezelf vertellen!

Ik ben geboren zo rond 1901. Mijn hele naam is Mary Alice Brandon Cullen. Alleen dat Cullen is niet altijd zo geweest. Ik ben veranderd in een vampier rond 1920. Ik weet alleen helemaal niks meer van die tijd, niet wie mij heeft veranderd, niet hoe mijn mensenleven was, helemaal niks! Achteraf weet ik ook wel waardoor dat kwam; ik zat altijd in het donker.

Ik voelde ook helemaal niks van de verandering, terwijl het heel erg veel pijn hoort te doen. Ik heb nergens last van gehad, waarschijnlijk kwam dat omdat ik er niet helemaal bij was.

Ik heb zelfs nog een gave, ik kan de toekomst zien, gebaseerd op wat mensen beslissen. Er zitten voordelen aan, maar soms ook nadelen. Zo zit de Volturi te springen om mij erbij te krijgen....

Door mijn visioenen ben ik ook bij Jasper terecht gekomen. Jasper Hale, ik had hem gezien in 1 van mijn visioenen, en ben hem op gaan zoeken. Op die manier ben ik ook een Cullen geworden. Hen had ik ook gezien in 1 van mijn visioenen, en nadat ik Jasper had gevonden zijn we naar ze op zoek gegaan. Ik vind het niet erg om op dierenbloed te leven, alles is beter dan een mens vermoorden. Al lijkt Jasper er soms nog wat moeite mee te hebben, ik weet dat hij het kan.

Ik hou van mijn familie. Carlisle en Esme zijn als echte ouders voor me. Rosalie, Emmett en Edward zie ik als echte broers en zus.

Mijn hobby is shoppen! Ik hou van geld uitgeven en winkels leegkopen. Mijn familie mag dan ook niet een kledingstuk meerdere keren dragen, ik zorg er wel voor dat dát niet gebeurd!

Reageer (2)

  • AloyAuditore

    super :D

    Dit gaat Helemaal wel wat worden :D en je hebt Brooke & mij altijd nog om je een zetje te geven ;)

    Snel weer verder hé! :D

    1 decennium geleden
  • Nellethiel

    het is super!!

    het slaat heus wel ergens op.. nie zo miepen..xD

    xxxxxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen