Foto bij He is real

Stel je voor. Je ben al super lang aan het sparen om een weekendje naar Londen te gaan met je beste vriendin en dan gaan jullie ook naar Madame Tussauds om de jongens hun wassenbeelden te bewonderen. Jullie hebben het geld samen en kijken op internet voor het goedkoopste hotel. Het eerste hotel dat jullie vinden is al onmiddellijk het goede en boeken het onmiddellijk voor dat iemand anders het doet.
Jullie zitten op de eurostar, te denken aan de wassenbeelden. Ineens zegt je vriendin dat ze op twitter heeft gelezen dat jongens het hele weekend in Londen zullen zijn. Jullie beginnen allebei te flippen. De andere mensen kijken jullie raar aan maar dat maakt jullie niet uit. Stel je voor dat je hen tegenkomt. Dat zou echt geweldig zijn. Maar dat zal toch nooit gebeuren dus jullie beginnen dan maar over iets anders om achteraf niet té erg teleurgesteld te zijn.
Na twintig minuutjes zijn jullie aangekomen in Londen. Als jullie buitenkomen kijken jullie allebei rond of de jongens hier niet ergens rondlopen maar ze zijn er niet. Jullie gaan naar jullie hotel. Als je uit je raam kijkt, zie je dat je uitzicht hebt over heel Londen. Je neemt een foto en post die op instagram en krijgt onmiddellijk reactie van je vele volgers.
Jullie koffers zijn uitgepakt en jullie vertrekken naar Madame Tussauds. Na lang aanschuiven zijn jullie toch binnengeraakt en nemen jullie een foto met elk beeld, ook al kennen jullie de persoon zelf niet. Ineens blijven jullie stokstijf staan. Jullie zien de wassenbeelden van de jongens staan en jullie lopen en naartoe. Je gaat met hen allemaal op de foto en geeft hen een kus. Achteraf bekijken jullie de beelden eens wat beter.
- Je vriendin: Ze zien er wel heel geloofwaardig uit, vind je niet?
- Jij: Ja, vooral Louis. Moet je zijn lippen zien. Zo mooi!
Je gaat recht voor Louis staan en gaat een beetje door je knieën zodat je gezicht recht voor het zijne staat. Je bent zo onder de indruk van zijn lippen dat je ze wil aanraken. Je steekt je vinger uit om over zijn lippen te strelen als je ineens iemand op je vinger voelt ademen. Je schrikt en je vliegt zeker een meter achteruit. Als je door hebt wat er hier nu aan het gebeuren is sla je je hand voor je mond en krijgt tranen in je ogen. Louis staat op, gevolgd door de rest van de jongens en geeft je een knuffel.
- Louis: Ik denk niet dat ik iemand al ooit ze erg heb zien schrikken. Gaat het een beetje?
Je weet even niet wat je moet zeggen. Het is de echte Louis Tomlinson. Hij ziet dat je niets meer kan zeggen van verbazing dat hij je een lange knuffel geeft.
- Louis: Hebben jullie vandaag nog iets gepland?
- Jij: Nee, we wilden misschien nog eens naar Oxford Street gaan maar dat kunnen we morgen ook nog wel goed.
- Louis: Goed, wat denken jullie ervan om vandaag door ons rondgeleid te worden door Londen?
Daar hoeven niet over na te denken en stemmen enthousiast toe.
Op het einde van jullie geweldige dag wisselen jullie gsm nummers uit en gaan terug naar jullie hotel.
Als je gaat slapen krijg je ineens een berichtje. Het is Louis. Je kan het niet vlug genoeg openen.
- Louis’s bericht: Slaap lekker lieverd, ik vond het heel fijn vandaag xxx Louis (;

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen