Foto bij Q and A

Heey, ik had eens zin om een Q and A te doen, dus verzin de origineelste en idiootste vragen ;D ben benieuwd. Het meisje op foto ben ik trouwens.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (1)

  • JxStyles

    oke hier komt ie!

    zet je schrap!

    vind je het grappig om nederlandse verhalen te lezen en dan woorden tegen te kome die je niet snapt? (ik wel bij belgisch!(lol))

    hou jij van mij?(ik hou wel van jou!)

    ben je blij met mijn abo?

    hoe oud ben je?

    in welke klas zit je? (dus eerste tweede derde, of hoe dat in belgieland dan ook gaat :P)

    je vind mij toch niet discriminerend he?:|

    heb je broers en zussen?

    zijn je ouders gescheiden of bij elkaar?

    heb je verkering?

    vind je mijn vragen al leuk?
    (IK JOUWE WEL!)

    wie vind jij het leukst van 1d?? (IKKE HARRYYYY)

    wie vind ik de leukste van 1d? (HINT HINT ^)

    vind je mij al een beetje gestoord?

    heb jij twilight of de hongerspelen gelezen?

    wat is jouw lievelingsverhaal op q?

    waar in belgië woon je precies? (no worry's ik kom je egt nii stalken xD)

    :(((A):@(baby):D:S(doeg)(cat)(typing)(cool)(dance):8(flower)(H)(K)(N):X:|:O(Y):P(puh):((6)(hoera)_O_(yeah)(zip):)(nerd)(krul):Y):$;):9~(duivel)(huil)xD < welke smiley zou jij kiezen voor mij?

    jij krijg deze> (flower) ben je daar blij mee?

    dit ben ik ---> (krul)
    ben ik mooi?

    oke verder is mijn inspiratie een beetje op....
    btw je bent echt mooi!
    xxxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen