Foto bij 16- Niall Horan

'Niall?? Niall!' Liam schudt aan mijn schouder. Ik schrik. 'Wat is er? Ik schrik me dood!' Liam begint te lachen. 'Dat zag ik, ja! Ik riep je al verschillende keren. We moeten gaan.' Ik kijk hem vragend aan. 'Naar de studio. Heb je niets gehoord van wat ik je zei?' 'Wanneer dan?' ik snap er echt niets van. 'Daarnet. Kom haast je, de andere wachten al buiten.' Ik neem mijn jas en gitaar en loop naar buiten. 'Niall, Liam, waar bleven jullie? we moeten gaan!' Het is Harry. 'Sorry jongens, onze Nialler zat ver weg met zijn gedachten.' Meteen kijken 3 paar ogen me aan. Liam begint te lachen. 'Wat is er Niall? Weten we iets niet?' Liam lacht nog harder en ik gooi hem een dreigende blik toe. 'Moesten we niet weg?' zeg ik als ik in de auto stap. Als iedereen zit, Louis bestuurt de auto, dan kijken Harry en Zayn me weer aan. 'Wat is haar naam?' vraagt Harry. 'Waarom denk je dat ik aan een meisje denk?' 'Omdat je de laatste tijd veel weggaat en smst. En telkens als je een sms krijgt en leest, moet je glimlachen.' Nu kijkt ook Liam naar mij. En Louis ook af en toe door de achteruitkijkspiegel. 'Phoebe', zeg ik na een tijdje. 'Wat?' vraagt Harry. 'Phoebe. Je vroeg hoe ze heette, wel ze heet Phoebe', zucht ik. 'Vanwaar ken je ze?' Dit keer is het Zayn. 'Een paar dagen geleden heb ik ze ontmoet. Op straat, toen ik ging wandelen.' 'Op straat? Maar Niall, misschien is ze een fan die binnen ons huis probeert te geraken.' 'Nee, ze kende me niet eens.' 'Ben je zeker?' vraagt Liam. 'Ja, haar nicht van in de 30 kende me wel, dat was wel grappig.' 'En hoe is ze? Ik bedoel, is ze mooi? Hoe is haar persoonlijkheid?' Harry kijkt me nieuwsgierig aan. 'Ze is beeldschoon. En ze heeft een stem als een engel. Maar ze is verlegen. Ze wordt uitgelachen en gepest op school, wat totaal onbegrijpelijk is...' zo ga ik verder tot we aan de studio komen. 'Niall is in love', zegt Harry besluitend als hij uit de auto stapt. 'Dat is niet waar', reageer ik snel. De 4 jongens kijken me ongelovig aan. 'Denk wat jullie willen, ik heb werk te doen', ik lach en ga naar de opnamestudio.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen