Harry Pov:

Met een zucht druk ik op het groene knopje.

"Wat?" komt er grof uit mijn mond.
"Harry?"
"Wat wil je?"
"Dat je Darcy ontmoet."

Hoe dom denkt ze dat ik ben! Ze heeft zelf gezegd dat ze het baby'tje ging weghalen en nu moet ik opeens geloven dat ze zich heeft bedacht? Nou nee.

"Je bent gek, eerst moet ik horen hoe jíj ons kindje wilt vermoorden en nu dit. Denk je nou echt dat ik je zou geloven, want dan heb je het goed mis!"
"Harry alsjeblieft ik ben serieus."
"Doe me een plezier en bel niet meer, het is vreselijk irritant."

Nog voordat ze verder kan smeken druk ik het gesprek weg. Hoe kan ze zo gemeen zijn, okay ik negeerde haar maar dat was alleen omdat ik mezelf niet verder wilde kwetsen. Als ik aan haar denk, denk ik meteen aan Darcy.
Ze mag dan wel nooit geboren zijn maar voor mij heeft ze bestaan. Dacht Anna er alleen ook maar zo over. Ik snap best dat ze het niet alleen wilde doen maar ik zou haar financieel bij staan, en op bezoek kunnen komen. God, waarom is het zo lastig.

Nee, ik heb het mis. Het is helemaal niet lastig want Darcy heeft nooit echt geleefd, maar waarom laat Anna me nou niet gewoon met rust?
Ze maakt het alleen maar moeilijker om dit alles te vergeten.

Een klopje op de deur haalt me uit mijn gedachtes. Ik kijk op om Louis voor me te zien staan.
"Je bent er niet echt bij de laatste tijd."
Ik knik. "Het is moeilijk Lou, ik denk niet dat de anderen het zouden begrijpen."
"Zou ik het begrijpen?" vraagt hij nieuwsgierig.

Ach het is Louis, mijn beste vriend. Tot nu toe heeft hij me met bijna alles bijgestaan, dus waarom zou ik hem niet goed kunnen vertrouwen toch.

"Dat meisje, die me toen weg haalde tijdens die singing?"
"Bruin haar, gemiddelde lengte en blauwe ogen? Ja die herinner ik me nog."

Okay, daar komt het..

"Wehaddeneenkeerseksentoenwerdzezwanger." Louis kijkt me vreemd aan.
"Harry zeg het nou maar, ik kan dat snelle vage taaltje van je niet ontcijferen. En ik durf te wedden dat het niet zo erg kan zijn."

Je zou eens moeten weten Lou.

"Okay," zucht ik diep. "We hadden een keer seks, en toen werd ze zwanger."

Met grote ogen kijkt hij me aan.

"Maar ze zei dat ze een abortus heeft gedaan." Breng ik meteen in.
"Was zij degene die je al die tijd belde?" Ik knik.

"Heb je opgenomen?"
"Ja net wel, Lou waar gaat dit heen?"

Zijn wenkbrauwen staan naar elkaar toe, wat bij hem betekend dat hij diep na aan het denken is. Waar zou die zo over denken..

"Wat heeft ze gezegd dan?"
"Dat ze wilde dat ik mijn dochter zou ontmoetten, maar dat doet ze alleen om me te kwetsen. Alleen omdat ik zei dat we dit niet samen konden doen."

"Misschien heeft ze die abortus toch niet gedaan en heeft ze zich dus bedacht."

"Lou, wees niet zo gek.."

Dat kan toch niet? Dat zou Anna niet vol houden. Tenminste dat denk ik, aangezien ik haar niet eens goed ken kan ik het makkelijk fout hebben.

"Maar ik kwam je halen omdat Niall honger heeft, kom je ook mee naar Mac Donalds?" Vraagt Louis vriendelijk.
Ik knik en volg hem de hotelkamer uit. Kon Anna mijn hoofd nou mar verlaten...

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen