Foto bij Where am I ...

Hope you like it ^^.

Sorry heb dyslexie dus niet zo heel best in Nederlands xD

Ik deed mijn ogen open en Ik zag een donker bos. mijn rug deed zeer en er sneed iets langs mijn polsen, ik zat vast aan een boom.
FUCK dit is niet goed.
Ik zag mijn zus tegenover me zitten ook vast. ze zag er slecht uit, ze was bond en blauw en had een bloed lip en een bloed neus.
'' Eden ! '' riep ik hard, maar ze antwoordde niet.
'' Eden Eden'' Riep ik nog 2 keer.
Ik probeerde los te komen maar dat lukte moeilijk.
Rirda kwam ineens voor me staan en trapte me een paar keer in mijn buik.
'' Je durft wel he, zielig mannetje. Mij losmaken durf je niet je bent een schijtert'' Riep ik boos.
Rirda zei niets en liep richting Eden.
'' Doe haar niets of ik maak je kapot ! '' riep ik.
Rirda pakte een zwaard, en legde hem tegen de keel van Eden.
'' Nee blijf met je vieze vuile handen van haar af ! '' Schreeuw ik.
'' Wil jij eerst dan '' Antwoordde Rirda.
'' Ja als je me zus laat gaan '' zei ik stil
Rirda kwam geniepig lachend naar me toe, ik was zenuwachtig en trilde.
'' Dit gaat je pijn doet langzame pijn '' Zei Rirda.
'' Ik ben niet bang voor je '' antwoorden ik.
Rirda gleed met zijn zwaard langs mijn wang, het maakte een klein sneetje.
'' Je bent mooi Luna, maar je bent mooier als je dood bent '' Zei hij.
Hij trapte nog een paar keer in mijn maag.
Ik moest spugen, Rirda moest hard lachen
'' Vind je dit leuk of zo '' Vroeg ik
'' Ja '' Antwoorden hij.
Ik ben er geweest, ik zou nooit meer mijn ouders en mijn familie en vrienden kunnen zien. Ik zou nooit meer kunnen trouwen en nooit liefde vinden. Ik zou nooit meer kunnen genieten van de kleinen dingen die ik nog zou willen doen. Enige wat ik wil is hulp
Een traan rolde over mijn wangen bij die gedachten.
'' Aah moet het kleine meisje huilen'' Rirda streelde over mijn wang.
Toen voelde ik iets in mijn bh, Ik had er nog een klein zak mesje in zitten.
'' Wil je alsjeblieft een ding doen voor dat ik dood ga '' Vroeg ik aan Rirda.
'' Zoals wat '' Antwoorden hij.
'' Ik wil een slokje water '' Zei ik.
'' Waarom je gaat zo toch dood '' riep hij terwijl hij me schopte.
'' Ik wil het gewoon, je bent nu al zielig bezig je gunt me toch wel 1 slok water. Ik geef toch op voor je ?'' Zei ik.
'' Oke ik pak water uit de wagen'' Zei hij.
ik hing na voren en schudde wat. Toen viel het mesje naast mijn hand neer, ik pakte hem en sneed 1 pols los en toen die ander.
Ik stond op.
Eden was al wakker geworden maar ze was nog te zwak om te praten of te bewegen.
Ik liep stil naar Rirda toe en Stak een mes in zijn rug,
'' Aaaah riep hij en stak mij vervolgens ook, in mijn zij.
'' Luna nee !! '' Riep Eden.
'' Je je bent n nniet van me af '' Zei ik moeilijk.
Ik had ongelooflijk veel pijn, en werd duizelig. Ik zag dat Rirda het ook moeilijk had, dus ik trok mijn zwaard moeilijk uit zijn rug en stak hem nog een keer.
Rirda viel om.
Ik probeerde naar Eden te lopen maar viel flauw.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen