It sucks to be a princes
Ben nog niet zo goed
tips zijn welkom wat ik kan verbeteren .
Ik staarde uit mijn raam.
Heerlijk weer, de zon en de lachende mensen.
Ik zie de zee.
Wat zou ik graag wilen reizen, ik zou graag helemaal vrij willen zijn.
Maar ja, ik zit hier prinsessen dingen te doen.
Alleen, in mijn kamer 6 hoog. In een kasteel, met diamanten om mijn vingers en parels om mijn hals.
Ik haal mijn gouden borstel langzaam door mijn bruin krullende lange haar en bind het vast met een elastiekje.
Wat zou ik graag willen dat mijn ouders hier waren. Ik mag dus helemaal niets van mijn tante en oom.
Waarom moesten mijn ouders nou net naar familie ophalen in America terwijl het zomer is.
Ik stop met denken als ik geklop aan mijn deur hoor.
'' Kom binnen ''
Prins adam komt rustig naar binnen lopen.
'' Prinses ik kom u vragen om met mij mee te gaan naar het bal vanavond '' Zei hij en hij kust mijn hand.
'' Nee het spijt me, ik kan vandaag niet '' mompel ik terug.
'' Waarom niet, je weet dat ik van je hou en dat ik..'' De zin kon hij niet afmaken
'' Dat je alles voor me doet, dat weet ik maar ik wil nog geen relatie '' Zei ik terug.
Adam kijkt me geiriteerd aan.
'' Wanneer dan wel ik probeer al 3 jaar je man te zijn, maar jij laat het niet toe. Doe is een keer niet zo moeilijk ! '' Riep hij boos.
Hij liep kwaad de deur uit.
Ik zuchtte en keek weer uit het raam. Ik zou ooit mijn prins vinden met wie ik mijn leven deel, maar dat ik zeker niet hier zeg ik tegen mezelf.
Ik loop naar mijn deur en open hem, Het schoonmaakmeisje is bezig met het schoonmaken van de marmeren vloer.
'' Hallo heeft u een goede nachtrust gehad prinses Luna '' Zegt ze vrolijk.
'' Ja hoor '' ik geef haar een glimlach en wat fooi en loop door.
ik hoor geruzie uit mijn zus haar kamer, ik kijk na de deur opening en zie dat Rirda haar sloeg.
Ik haat hem, ik heb hem nooit gemogen, De laatste tijd is het erg mis met hun. Ik ga zeker een oogje in het zeil houden dit keer.
Ik loop de eetzaal in.
Ik pak een kommetje vanille pudding en geniet er van.
'' Mag ik ook wat '' Vraagt Lynn me
'' Hee wat doe jij hier wat leuk, ik heb je gemist joh ! '' Riep ik blij terwijl ik lynn knuffel
'' Ik kon mijn beste vriendin niet missen dus ik ben terug gegaan'' Zei lynn
'' Maar het leek je zo mooi om de zee over te gaan en de meeuwen te horen en dan blijf je hier in dat saaie landje van ons'' Zei ik verward.
'' Ik laat jou niet hier alleen, je hebt je vast verveeld toen ik weg was of niet soms'' Zei lynn terwijl ze een lepel pakt.
'' Nogal ik heb niet echt heel veel gedaan, en Adam irriteerde me de hele tijd met zijn praatjes over hoe rijk hij is en zo''
'' Lekker saai dan nou?'' Zei lynn met een mond vol pudding.
'' He mijn pudding jij eet alles op '' Zei ik terwijl ik lynn in haar buik porde.
'' Ja lekker '' Antwoordde ze terug.
Na een lang gesprek moest lynn naar huis.
Ik ging naar buiten om even te oefenen met mijn zwaard, die van mijn vader had gekregen.
'' Je bent goed '' Zei een onbekende stem
'' Bedankt '' Antwoordde ik vrolijk.
'' Geen dank '' Zei de man,
Ik ging gewoon weer door.
Later die avond had ik niet veel gedaan, een beetje geoefend met zwaard technieken, Gelezen uit het boek die mijn grootvader had geschreven. maar meer ook niet.
Het was nacht en ging naar mijn bed.
Ik ging liggen maar plots hoor ik de poorten open gaan.
Ik vind het erg vreemd dus ik doe mijn jurk aan en pak mijn wapens en loop op blote voeten naar beneden.
Dan zie ik het, Rirda duwt Eden in een koets en rijd weg.
Ik kan mijn ogen nier geloven en ren er naar toe.
Rirda stopt en loopt naar me toe, ''wat moet jij hier doen in de nacht'' vraagt hij.
Hij ziet er eng uit, zwarte ogen en hij is bleek en heeft een spuit in zijn hand en een touw.
'' Jij vies monster blijf met je poten van mijn zus af!'' Riep ik met veel haat.
'' Luna als je nu weg gaat dan doe ik je niets, je kan niet op tegen mij niemand kan '' Zegt hij terwijl hij mij tegen een boom gooit.
Ik slik en voel aan mijn rug wat pijn deed.
ik ren op Rirda af en probeer hem neer te steken, maar vervolgens spuit hij wat spul in mijn arm en alles word langzaam zwart.
Reageer (1)
Heeeeyy mijn naam! Lynn wacht ik ben je beste vriendin?! Wow ja ik ben je beste vriendin! hell yeah snel verder lezen dan maar! ;p
1 decennium geleden