32
silva pov (dan weten jullie ook hoe het met haar gaat)
na dat hele incident met je vader, heeft hij je nog niet met rust gelaten. nee integendeel alles is erger geworden dan daarvoor. je zit onder de blauwe plekken en kleine bloeduitstortingen. Je zit de hele dag opgesloten in een kamer zonder ramen. Wanneer er op de deur word gebonkt deins je verschrikt acheruit. 'Yasmine kom met je luie reet van die kamer af NU!' Schreeuwt je vader en je houd je stil, ja yasmine is je echte naam. 'Kom NU hier' je wilt net opstaan als de deur met een klap open zwaait en je vader als een gestoorde maniak in de deuropening staat. 'Klein nutteloos kind als ik zeg dat je komt dan kom je' pets weer een klap in je gezicht. Je wilt wat zeggen maar durft het niet, je kan ruiken dat hij heeft gedronken en de alcohol heeft veel effect op zijn gedrag. Wanneer hij je tegen de muur aanduwt probeer je weg te komen maar hij houd je beide polsen boven je hoofd met een hand en met de andere duwt hij je net onder je borst tegen de muur gedrukt. 'Je stomme vriendinnetje kan je nu niet helpe sist hij in je oor en een rilling gaat over je ruggengraat. Precies wanneer hij een stap dichterbij zet gaat tot je grote opluchting de deurbel. omg saved by the bel denk je. 'Hier blijven jij' zegt hij en je zakt door je knieen op de grond, je moet hier weg hoe dan ook. Wanneer je voetstappen hoort verstop je je snel in de kast. Het is misschien niet de meest handige verstopplek aangezien het hele geen-ramen-en-een-matras-meer-niet-kamer-ding. Je houd je adem in als de deur langzaam open gaat. Door een kleine kier kan je zien dat het niet je vader is maar iemand anders. 'Kom daar uit kind' de stem klinkt een stuk aardiger dan je eigen vader.Je houd verder je adem in en sluit je ogen. 'Yasmine!' Dat is wel je vader. 'KOM NU HIER' 'zo regel je dat niet met kinderen' zegt de andere stem. 'we weten dat je in die kast zit kom er nu maar uit, we willen alleen maar praten meer niet´ ik denk na. Ergens herken ik die stem maar ik kan er niet op komen, wat moet ik nu.
Reageer (1)
1 decennium geledenVan wie is die stem?
Snel verder please ^^