Ik ben Lisa, Lisa Sipos ik ben 15 jaar oud en ik heb een speciale gave. Ik kan geesten zien. Ik za even in het kort iets over mezelf vertellen. Ik heb geen broers of zussen. Wel twee ouders die zijn gescheiden. Maar over die geesten dus hè. Ik kan het zien als mensen dood gaan dan zie ik een soort van zwarte wezens. Zo heb ik al een paar levens gered maar mensen (vooral van mijn leeftijd) vinden me maar raar. Ik word ook nog gepest maar ik snap niet wat ik fout doe. Ik ben dan misschien wat dikker en mijn kleding is misschien wat ouder maar ik ben toch ook gewoon maar een meisje.

Maar goed ik heb dus wat meegemaakt ik zal het hele verhaal vertellen.
Ik zag al twee jaar schimmen maar ik kon niet plaatsen van wat. Soms zag ik een baby en soms een meisje van mijn leeftijd ik herkende haar maar ik weet niet waarvan....
Op een dag voelde ik dat ik mij ouders moest vragen of ik broertjes of zusjes had maar ik wist waarom. Ik deed het. Mij ouders zeiden dat im enigs kind was maar ik geloofde ze op de een of andere manier niet. Na een paar keer aan dringen barstte mijn moeder in tranen uit maar ze wilde niet vertellen waarom. Ik wilde het perse weten maar ze zeiden het echt niet. Een week na dat gesprek voelde ik me nog meer verbonden met dat meisje (de geest). En ook met demi lovato ik wist niet waarom. Ik ging steeds meer naar haar liedjes luisteren ( vooral skyscraper was mijn favoriet) en begon een lovatic te worden. Ik was moe en ging slapen op een avond droomde ik over demi en dat ze mijn familie zou zijn. Dat ging ik uitzoeken.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen