Adopted Silence 3''
#Natho Peaceful
Ik haalde mijn gitaar uit de hoes en legde deze vervolgens aan kant, ik haald mijn plectrum tussen de snaren vandaan en keek er even naar, het was een groene met een zwarte vlinder erop, ik weet niet waarom maar iets in me zei dat deze goed voor me zou zijn ..
Ik keek op naar Jason die nu achter zijn laptop zat en iets aan het lezen was, ik leunde een beetje opzij zodat kon zien wat het was, een word document, ik leunde weer recht en keek naar Nash die tegen zijn kastdeur aanleund, hij heeft zijn armen voor zijn borst gekruist en kijkt naar de grond voor zich, alsof hij kon voelen dat iemand naar hem staarde, keek hij op, hij keek me even kort aan en daarna terug naar de grond voor zich, ik zuchtte en keek naar Jason die een standaart voor me zette met notenlijnen erop, ik keek naar de noten om te achterhalen welk liedje het is, ik keek verrast naar hem op toen ik zag dat het een van onze liedjes was voor het album.
"Kun je die spelen?" vroeg hij en knikte naar het blaadje.
"Tuurlijk" zei ik kortaf en begin de eerste noten te spelen, nadat ik alle lijnen gespeeld had keek ik naar Jason om te zien het goed gegaan was.
"Dat was goed" zei hij en pakte het blaadje van de standaard af en zette er een nieuwe op, ik keek naar het blaadje om weer te achterhalen welk liedje het was.
"Nee.." kreunde ik zachtjes toen ik erachterkwam dat het Good Time was van Owl city en Carly Rae Jepsen, ik heb dat liedje nooit goed gespeeld, ik heb het in het begin geluisterd omdat ik dacht dat het zou helpen maar eerlijk, ik kan het liedje niet aanhoren ..
Jason lachte kort en keek me vervolgens serieus aan "Oefen je het liedje?" vroeg hij vervolgens zonder zijn blik af te wenden.
"Ehh, in het begin wel.." zei ik voorzichtig, hopend dat hij niet kwaad zou worden, het was lang geleden dat hij me dit liedje heeft laten spelen, voor zover je het spelen kan noemen ..
Hij zuchtte en pakte het blaadje eraf "Laat deze maar zitten" zei hij kortaf en legde deze terug in zijn la, ik glimlachtte en keek naar Nash die naar Jason keek die ondertussen een ander liedje aan het pakken was, ik keek naar de klok en zag dat de 'les' nog een kwartiertje duurde van het half uurtje.
Jason kwam terug gelopen met een nieuw blaadje en zette deze op de standaard "Dit is Baby van Justin Bieber, ken je wel.." vertelde hij ik knikte ten teken dat hij gelijk had, dit liedje had ik gespeeld, en Nash gezongen, toen we meededen aan een soort school-talenen-jacht, de gene waar het meeste op gestemd was zouden naar een zangwedstrijd in de stad gestuurt worden en als je daar won zouden ze je naar Australia's Got Talent sturen, ik moet eerlijk zeggen dat ik dat toen niet wou, maar me vrienden hadden me overgehaald mee toen met Nash en ik moet eerlijk zeggen dat als ik me toen niet had laten overhalen waren we nu ook niet beroemd, nadat ik samen met Nash op de 3de plaats eindigde van Ausralia's Got Talent had z'n mannetje contact met ons opgenomen en een platencontract voorgelegd, ik had gezegd dat ik alleen accoord zou gaan als me vrienden, Nate en Nova, die drumstel en akoestische gitaar spelen, mee mochten en we dan geen ingehuurde drumspeler en a-gitaar hoefden te gebruiken. Uiteindelijk had hij toch toegegeven en van ons een bandje gemaakt. Ik keek op naar Jason die op mijn schouder tikte "Komt er nog wat van?" vroeg hij ongeduldig. Ik knikte snel en sloeg de eerste noten van Baby aan. Na het liedje complimenteerde Jason me "Goed gedaan,Natho" Ik glimlachte dankbaar naar hem
en keek weer op de klok, nog vijf minuten..
"Voglio vederti danzare?" vroeg Jason aan me
"Ja!" antwoorde ik enthausiast. Jason kwam terug naar me toe met het blaadje van Voglio vederti danzare van Prezioso.
Ik speelde het liedje af en keek vervolgens naar Jason "Goedzo" glimlachte hij me toe.
"Willen jullie wat drinken?" vroeg hij en keek ons om de beurt aan.
"Nee,bedankt" zei ik en begon mijn gitaar in mijn hoes te doen.
"O, oké" zei hij en liep naar de deur met mij en Nash achter zich aan.
Hij opende de deur voor ons en liet ons naar buiten "Tot de volgende keer, o en oefen You make me feel van Cobra starship!" riep hij me nog na.
"Komt goed, tot maandag!" riep ik terug en fietste Nash achterna naar huis.
Er zijn nog geen reacties.