Girl89 hier..

Veeel lees plezier!!!!

Bella POv
Struikelend liep ik door de gangen opzoek naar mijn lokaal. Al snel had ik hem gevonden het was niet te missen er hing een grote kaart aan de wand. Ik liep het lokaal binnen en zag tot mijn verbazing dat de klas al bijna vol was. Gelukkig was de leraar er nog niet, dus ik was nog op tijd. Ging netjes aan een van de tafeltjes zitten die over waren en zuchte even nadat ik mijn boeken uit me tas viste. "Goede morgen allemaal, iedereen graag even opgelet, we hebben volgende week een toets over Engeland. Ik zou graag van jullie willen weten over de eerste drie hoofdstukken van jullie boek, voor de toets krijgen jullie vijftig vragen, je moet minimaal vijven dertig vragen goed hebben beantwoord, aangezien deze toets drie keer mee telt op je rapport." zei de leraar streng en keek de klas rustig in. Ik pakte me agenda en schreeft het maar meteen even op. Dat zal ik nooit allemaal kunnen onthouden maar toch. De leraar begon wat dingen op het bord te schijven en al snel schreef ik al zijn aantekeningen van het bord over. Gelukkig ik hoefde me neit voor te stellen daar was ik wel erg blij mee. Al snel was de leraar klaar en keek rustig de klas door, of iedereen wel aan het werk was. Ik sloeg me boek open en begon te lezen, hoofdstuk 1 en langzaam maar zeker van het saaie verhaal voelde ik me slaperig worden, maar ik kon het niet maken om in slaap te vallen op me eerste school dag. Nadat ik eindelijk hoofdstuk twee had behaald, ging de bel, ik sloeg me boeken dicht propte ze in me tas en keek even op me rooster. Het was pauze, ik maande me door de drukke leerlingen heen die aan het kwekken waren en kwam zo op de overvolle gangen uit, ook daar worstelde ik me langzaam maar zeker richting mijn kluis. Pakte me volgende boeken eruit en liep verder naar de kantine, waar ik nog een plekje moest gaan veroveren. Al snel kwam ik Aurora tegen op de gangen ook zij probeerde zich er door heen te wurmen, maar iedereen probeerde naar zijn kluis of naar de kantine toe te komen ik trok Aurora aan de kant toen ik zag dat er drie grote spierbundels eraan kwamen en iedereen aan de kant maaide, snel trok ik Aurora weer achter me aan achter de drie grote spierbundels aan richting de kantine. Dit was mooi makkelijk, zo konden we echt wel een goed plekje vinden in de kantine.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen