Bella POv
Aurora lag nog te slapen, ik was extra vroeg opgestaan om dat ik vaak wat lang werk nodig had, had al heerlijk gedouched en was ook al aangekleed. Ik had vandaag me blauwe Jurk met zwarte Legging en rode schoen maar aan getrokken. Samen met Aurora liep ik naar de grote rode truck en stapte we in ik reed, de wagen van de oprit en op weg naar school. Na een kleine twintig minuten reiden kwamen we aan op Forks High, ik zette de wagen in een parkeer vak en stapte uit, deed de deur opslot en liep samen met Aurora naar het hoofdgebouw om ons rooster maar op te halen. Nadat we ons door de grote menigte hadden door gewurmd kwamen we eindelijk aan. Er zat een oud vrouwtje achter de balie en ze was bezig met wat atministatief werk. "Goed morgen, we komen ons les rooster halen?" zei ik wat twijfelend toen ik haar probeerde aan te spreken. De vrouw met licht rode krulletjes keek even op, ook had zij een bril op haar neus waardoor ze heen tuurde. "Ah jullie zijn de meisjes Swan is het niet?" vroeg ze rustig maar beleeft, beide knikte we maar en kregen al snel onze roosters en de sleutels van onze kluizen in onze handen gedrukt. Snel vergeleken we de roosters en tot mijn grote spijt had ik maar een paar vakken zonder me jongere zusje. Dus hadden we niet echt keus, om af en toe alleen huiswerk te maken. We liepen door de lange gang heen om onze eerste boeken in onze kluis te gooien en op zoek te gaan naar onze eerste leslokaal. Eenmaal door de gangen heen gekomen hadden we onze kluisjes gevonden ze zaten naast elkaar. Toch weer iets om een klein beetje vrolijk van te worden, zodat we elkaar niet altijd hoefde te zoeken. We waren ook bijna altijd tegelijk uit dus zouden ook niet echt lang op een ander moeten wachten om naar huis te kunnen. We zaten beide in ons eerste jaar, en waren dus de nieuwe leerlingen van de school, dus ook het gesprek van de school. Niet dat ons dat echt kon deren, ik stond liever meer op de achtergrond wou liever niet echt gezien te worden, maar of Aurora daar het zelfde over dacht vroeg ik me af in de kleren die zij droeg. Ze trok namelijk nog een aardig bekijks met alles wat ze aan had. Het leek wel of ze een soort van Heks was. Eigenlijk ook best wel schattig, ik schaamde me een beetje omdat ze die kleren had aangetrokken, had het liever gehad dat ze dat alleen in het weekend zou dragen, maar toch trok het me wel, om die kleren ook ooit een keer aan te trekken. Al snel liepen we weer verder door de gangen en bleven even bij een lokaal staan om zeker te zijn dat dit het goede lokaal was. We stapte binnen gaven de briefjes af en namen snel plaats op de overige stoelen. Aurora ging zitten naast een meisje met bruin lang haar, wat een beetje een grote neus had voor haar gezicht. Maar toch ook weer niet, ik nam plaats op een stoel en naast mij was de plek vrij. Daar zou dan straks nog vast wel iemand gaan zitten. De deur van het lokaal ging dicht en de leraar begon zijn klas tot stilte te manen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen