Zayn pov.

Ik wou dat dit moment eeuwig kon blijven duren. Ondanks alle misselijkheid, buikpijn en hoofdpijn maakte ze me toch blij. Gaf ze mij toch een perfecte avond. Maar hoe moet ik tegen mijn vrienden zeggen dat ik van haar hou? Misschien beter dat ik het gewoon niet zeg. Wie weet wat er anders nog van komt.. Ik ben nogal diep verzonken in mijn gedachten en ondertussen heeft Ariana me een vraag gesteld.. Ik schrik op van uit mijn gedachten en ik zie haar vragend kijken.. “Wat is er?” “Ik vroeg je wat ! Maar laat ook maar !” en ze gaat aan de andere kant van de zetel zitten. Ik ben ook zo dom. Waarschijnlijk was het mega belangrijk wat ze me vroeg.. Ik ga bij haar zitten. “Sorry Ariana, wat is er? Ik was even in gedachten, sorry..” en ik geef haar een kusje op haar neus. “Ik vroeg je gewoon wat je vrienden zeiden over mij gisteren.” Ja, wat moet ik nu zeggen.. En al snel komt er een leugen.. “Ze waren niet over jou aan het praten, ze waren aan het praten over iemand die zo achter jou liep.” “zeker?” en ze kijkt me heel onzeker aan.. “Ja hoor! Waarom zouden ze over jou praten? Misschien wel omdat je zo mooi bent, maar ze zouden gewoon niks negatief kunnen zeggen over jou, toch?” ze bloost en ik voel me toch een beetje ongemakkelijk omdat ik tegen haar heb gelogen.. Maar wat moet ik anders zeggen? Dat ze haar waren aan het uitlachen? Dat kan ik toch niet, dan breekt haar hart gewoon. “Gaan we nog een film kijken?” “Ja, is goed!” ik spring recht en zo een film. “Welke wil je zien?” “Ik weet het niet.. Kies zelf maar iets? Mij maakt het echt niet uit hoor.” Na een tijdje zoeken heb ik een film gevonden. The last song.. Toch een beetje romantisch. Misschien dat dat wat gevoelens naar boven brengt. Ik hoop het toch.

Ariana pov.

Hij zet een film op en komt naast me zitten. Ik hou van hem.. Hoe heb ik hem ooit kunnen afwijzen.. Na een tijdje val ik in slaap in zijn armen en ik heb maar een rare droom..
Ik loop over het schoolplein met mijn vriendinnen en ineens zie ik Zayn met zijn vrienden en een hele groep meisjes. Ik loop naar hem en wil hem een kus geven. Als ik op mijn tippen ga staan voor hem een kus te geven duwt hij me weg. “Laat mij gerust! Ik wil u niet! Ik kan zoveel beter krijgen dan jou! Hahahahahahaha” ik hoor zijn vrienden luid lachen samen met dat groepje meisjes. Ik draai me om en zie het allemaal niet meer zitten. Ik loop naar de toiletten, ga in een toilet, sluit me op en begin te wenen. Ik kan het niet meer. Ik voel me zwakker en zwakker worden. Een hele dag door ween ik. ’s Avonds als ik naar huis aan het stappen ben voel ik me eenzaam. Ik zie hem hand in hand lopen met een meisje uit dat groepje. Ze komen naar me toe en ze slaat me, ik val op de grond en zo schopt en slaat ze me nog een tijdje. Ik kruip naar huis en voel overal pijn. Eenmaal ik thuis aankom, loop ik direct naar mijn kamer. Ik pak een mesje en duw het in mijn pols.. Ik snij me.. Iets wat ik normaal nooit zou doen. Iets waarvan ik het gezworen heb dat ik het nooit zou doen, maar ik ben kapot.. Er stromen tranen over mijn wangen en het bloed stroomt uit mijn pols.. Ineens schiet ik wakker en de tranen stromen over mijn wangen. Ik ga terug aan de andere kant van de zetel zitten. En begin te wenen. Zayn komt bij me zitten en kijkt me bezorgd aan. “Wat is er gebeurd?” ik ga dicht tegen hem aanzitten en laat de tranen stromen. Hij kan er ook niet aandoen dat ik zo gedroomd heb. Ik vertel hem alles en hij legt zijn vinger onder mijn kin.. “Ariana, ik hou alleen van jou, van niemand anders, ik meen het.. Van al de meisjes op deze planeet wil ik jou..” en hij kust me. Ik kan niet anders meer, hij moet gewoon eindelijk MIJN jongen zijn. Het heeft wel lang genoeg geduurd nu denk ik. “Zayn.. ik moet je iets vertellen..” “Wat is er?” “Ik moet toegeven dat ik direct al contact met je wou en dat contact is er ook gekomen. En ik ben heeeeeel blij dat dat toch gekomen is. En eigenlijk ja.. Mijn gevoelens voor jou waren nog klein.. Maar nu zijn ze echt wow.. ze zijn echt heeeeel groot.. En ja.. Ik moet je iets vragen..” “Als jij wilt vragen wat ik denk dat je wilt vragen, dan vind ik dat ik dat moet vragen.. Wil je, voor altijd, mijn meisje zijn?”

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen