he zou ik ook wat is seths pov doen

Skylar Phoenix Simons

Ik en Seth liepen samen naar de lessen en voor dat ik het wist was het al pauze. We liepen eerst naar mijn kluisje, zodat ik mijn boeken kon verwisselen. Nou wat vond je van de lessen die we tot nu toe hebben gehad, vroeg seth terwijl hij tegen een kluisje aanleunde. Hmm ik vond ze wel meevallen vooral tekenen vond ik leuk. We liepen samen naar Diana haar kluisje en zij stond te praten met een groep meiden. Ze zagen er een beetje uit als van die populaire meisjes die je in van die Amerikaanse films ziet. Toen ze Seth zagen veranderde hun houding en probeerden ze zijn aandacht te trekken. He Dia zullen we samen gaan zitten in de pauze of........ Sorry Sky maar ik zou al bij Ashley, Britanny, Kyra, Chantal en Lola zitten vindt je dat erg?, vroeg Diana aan me. Oh nu heb ik niemand om mee te zitten en jij laat me in de steek natuurlijk vind ik het erg. Dat zei ik natuurlijk niet hardop. Nee hoor ga maar bij hun zitten. Het meisje dat volgens mij Kyra heette zat de hele tijd met Seth te flirten. Niet dat ik het erg vond, maar ik voelde wel een raar gevoel in mijn buik. Was het jalouzie? Nee vast niet. Sky? Hmm wat is er Seth. Wil je anders bij mij en mijn vrienden gaan zitten. Ik zag dat Kyra me boos aankeek en tegen de anderen zei dat ze gingen. Ik keek ze na en verbaasd draaide ik me weer om naar Seth. Natuurlijk waarom ook niet. Ik zag dat Seth zijn ogen begonnen te twinkelen en samen liepen we naar de kantine. Hij wijsde me de weg naar de tafel waar hij en zijn vrienden altijd zaten en daar werd ik begroet door hen. Seth trok me mee naar een stoel, pakte er een en zette die naast die van mij. Whoow is het jochie verliefd, Zei een jongen die zichzelf op het strand zich had voorgesteld als Paul. Ik begon te blozen en Seth's wangen werden ook langzaam rood. De rest van de pauze zat ik te praten met Jacob. Hij had het over ene Isabella. Hij vertelde dat hij haar leuk vind, maar dat ze een vriendje heeft "Edward". Op de toon van hoe hij zijn naam zei kon je gewoon horen hoe hij die Edward verrachte. Toen de bel ging liepen ik en Seth naar gym. Ik kreeg het school tenu van de leraar. Toen ik de gymzaal in liep zag ik dat de leraar bezig was met het neerleggen van matten. We gingen acrogymnastiek doen. Collin en Brady zaten blijkbaar ook bij ons in de klas en zij en Seth liepen naar me toe,want je moest een groepje van vier vormen. Na de les hadden we nog een les en daarna waren we uit. O nee.. Wat is er Sky?, vroeg Seth en hij keek me bezorgd aan. Ik kom er net achter dat Dia al een uur eerder uit was en dat ik dus moet lopen.

Reageer (1)

  • Sonyara

    ja dat is echt mijn actie..
    vergeet over leg naar huis toe!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen