Geschreven door Girl89:D:D:D

Bella POV
Langzaam maar zeker raakte alle Lasagna op, ook Aurora was aardig vol, maar goed dat ik zoveel gemaakt had. Al snel stond ze op en begon Aurora met afwassen, ik keek even over me schouder heen en keek of ze alles wel kon vinden. "hulp nodig?" vroeg ik wat luchtig, ze knikte naar me en al snel stonden we samen af te wassen en af te drogen, Jacob zette alles terug in de kasten en al snel waren wij klaar. "Ik ben naar me kamer." zei ik zacht nadat ik de trap op liep, liet me vervolgens op mijn bed vallen en keek naar boven, niet dat ik iets anders kon zien dan een lattenbodem, van het bed van Aurora, daar moest ik Charlie ook maar eens om vragen de kamer was vast en zeker groot zat voor twee apparte bedden vanplaats twee bedden op elkaar. Als we de kamer gewoon een klein beetje verbouwen is het groot zat en hebben we genoeg ruimte. "Char-pap ik wil graag iets met je bespreken." zei ik zacht nadat ik weer naar beneden was gerent. Hij keek me even vragend aan. "De kamer daar passen toch ook andere bedden in?" vroeg ik wat onzeker Charlie knikte naar me en keek me weer aan, "hoelang duurt de aanbouw nog?" vroeg ik nu met wat meer glundering in me ogen. "Een paar weken Bells waddan?" vroeg Charlie zacht nadat hij weer opkeek van het scherm. "Nou als de aanbouw klaar is dan kan Aurora naar haar nieuwe kamer, tenzij dat jij in de aanbouw wil en Aurora de achter kamer krijgt." zei ik wat onzeker. "Dat zien we allemaal nog wel Bells, voorlopig delen jullie de kamer." zei hij wat knorrig, ik knikte en liep weer terug de trap op. Het is niet dat ik geen kamer met haar wilde delen, maar veel spullen stonden nog in dozen en konden we niet eens uitpakken. Niet dat we veel bij hadden maar toch, we moesten ons toch ooit thuis gaan voelen, ook al was ik hier al twee weken het voelde nog niet al thuis. Het was anders ja mam miste ik wel maar ik had geen keus, de keus die ik maakte was volkomen onschuldig dacht ik. Tot dat ik een week geleden kreeg te horen dat mam langer weg zou blijven en ik dus al me jaren hier op Forks High moest gaan afmaken. Niet dat ik daar echt een probleem mee had, maar toch het was anders dan anders. Binnen kort beginnen de scholen weer en Charlie had onze boeken alles al opgehaald. We moesten alleen onze roosters nog ophalen en dan konden we beginnen. Hoe we huiswerk moesten gaan maken was dus in de keuken, aangezien het te krap gaat worden op de slaapkamer. rustig griste ik me Ipod uit me nachtkastje en ging weer terug op mijn bed leggen om ernaar te kunnen luisteren. 'Klop klop' Aurora kwam de kamer binnen dat was wel netjes dat ze klopte, ondanks het ook haar kamer was. Ze klom eerst op mijn bed en daarna had ze genoeg kracht om op het bovenste bed te kunnen liggen, ze zou vast en zeker wel moe zijn, van de reis. Ik hoorde dat Billy en Jacob er ook maar weer eens vandoor gingen en kort daarna sloot ik me gordijnen. Na dit weekend moesten we naar school, we konden dus eerst even rustig uitpuffen van in het weekend daar was ik wel blij mee. Alleen hoe zou de eerste schooldag worden, zou ik al vrienden kunnen maken, of zou ik alleen maar samen met Aurora overal naar toe gaan.

Reageer (2)

  • DamonEnzo

    Snel veder!@ Abo and kduo

    1 decennium geleden
  • Tyche_

    SNEL VERDER!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen